זעזוע גם בשמאל • ניצן הורביץ מ'מרצ' פורש מהחיים הפוליטיים

    שלמה בן יוסף | צילום: משה שי No Comments on זעזוע גם בשמאל • ניצן הורביץ מ'מרצ' פורש מהחיים הפוליטיים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצן הורביץ מ'מרצ' הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. במרצ מעריכים כי מה שעומד מאחורי הפרישה היא סיכויים נמוכים להתברג מחדש בבחירות המקדימות של המפלגה.

    בהודעתו כתב הורביץ: "אחרי התלבטות עמוקה החלטתי לא להתמודד ברשימת מרצ לכנסת הבאה. שקלתי את זה במשך חודשים רבים והתלבטתי עד הימים האחרונים. שתי קדנציות בכנסת – יותר משש שנים כחבר כנסת – ואני רוצה להמשיך לכיוונים חדשים.

    אני רוצה להגיד תודה מכל הלב לחברים, לתומכים ולשותפים לדרך שלא הספקתי להודות להם באופן אישי, וגם למצביעים שנתנו בי אמון. במיוחד אני רוצה להודות לעוזרים הפרלמנטרים המסורים שלי שמרי ואורי (ולעוזרות ולעוזרים המעולים האחרים שליוו אותי במהלך השנים) ולצוות המתנדבים שלי. לא אשכח את התמיכה והעידוד המרגשים שלכם לאורך כל הדרך – בכנסת ומחוצה לה. בלעדיכם לא הייתי יכול להגיע להישגים הרבים שלנו, לחוקים שהעברנו, ולאנשים הרבים כל כך שהצלחנו לטפל בבעיות שלהם ולעזור להם. עכשיו אני מאחל בהצלחה לחבריי בסיעה בראשות חברתי זהבה גלאון, ומייחל למהפך בבחירות.

    מה הלאה? לאן פניי מועדות? יש לי מחשבות ותכניות והן יתבררו בקרוב. דבר אחד בעיקר ברור לי מאוד: דעותיי וערכיי לא השתנו. מאז שעמדתי על דעתי, עוד כנער, דגלתי בערכים המשותפים שלנו. מאבק בניצול ובדיכוי, סובלנות, חופש המחשבה, הביטוי והיצירה. הצרפתים ניסחו את זה הכי טוב, כרגיל: חירות, שיוויון, אחווה".

    יו"ר מרצ זהבה גלאון הגיבה להתפטרות של הורביץ ואמרה "קיבלתי בצער את החלטתו של ניצן הורוביץ לא להתמודד ברשימת מרצ לכנסת. ניצן היה דמות חשובה ומשמעותית במרצ בשש השנים האחרונות, פרלמנטר מעולה וחבר. ניצן חתום על שורה של הישגים פרלמנטריים וציבוריים. ניסיתי להניא אותו מהחלטתו כי חשבתי שהוא צריך להמשיך ולתרום במסגרת מרצ לחברה הישראלית, אך לצערי הוא היה נחוש מסיבות אישיות לסיים את כהונתו הנוכחית בכנסת ולא להתמודד שוב. אני מודה לו על העבודה המשותפת ומאחלת לו בהצלחה בדרכו החדשה".



    0 תגובות