פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מותג היוגורט הבינלאומי 'מולר' נבחר על ידי הצרכנים זו השנה הרביעית ברציפות לאחד ממותגי העל בישראל של ארגון 'סופרברנדס' העולמי. המחקר הצרכני נערך באמצעות מכון Market Watch. הצרכנים שבחרו ב'מולר' ציינו את איכות המוצרים, אמינות החברה, המהלכים השיווקיים והחדשנות המוצרית ב2014.

    Similac logo'סימילאק למהדרין' תקיים פעילות מקצועית ומדעית למשתתפות כנס לקראת לידה של בית החולים 'ליס' בט' בטבת. האירוע יתקיים באולם משואות בבני ברק, כשלרשות המשתתפות תועמד עמדה ובה דיאטנית קלינית שתשיב על שאלותיהן.

    חנות מקימי - מלחהלאחר שלפני כחודש השיקה רשת 'מקימי' סניף חדש בבני ברק, משיקה הרשת גם את הסניף החדש בקניון מלחה בירושלים, לאחר שזה עבר שדרוג משמעותי. בנוסף, הרשת מצרפת את הליין האיטלקי של המותג.

    מבצעי סופשנה'מרכז הספות' יוצאים במבצע סוף שנת הכספים במסגרתו יינתנו החל מ-60% הנחה על מגוון מערכות ישיבה מקולקציית חורף 2014. בנוסף, ניתנת הנחה בגובה של 50% על קולקציית קיץ 2014. הקולקציה החדשה של חורף 2015 תימכר בהנחה בגובה של 40%.

    מטרנה - סיכום פעילות חנוכה'מטרנה' מסכמת בהצלחה את פעילות עיצוב קופות דמי החנוכה מקופסאות 'מטרנה', עם השתתפות שיא של מאות עיצובים. בחברה מספרים על מכתבים מרגשים שנכתבו על ידי ההורים והילדים המשתתפים. עשרת העיצובים המעניינים והמושקעים במיוחד זכו במארז מוצרים ובמתנה מבית 'מטרנה'.

    מרכנתיל - רפואה ושמחהבנק 'מרכנתיל' העניק חסות לאירוע סוף שבוע ושבת מהנה לילדים עם צרכים מיוחדים של עמותת "רפואה ושמחה". אלון בירון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית במרכנתיל אמר כי: "לבנק מסורת לפיה במקביל לפעילותו העסקית הוא דואג ופועל למען הקהילה אשר בקרבה הוא פועל"



    0 תגובות