- רדיו קול חי - -

מהלומות בש"ס • ניסים זאב נגד אריה דרעי: "לפחות שני חברי כנסת שקלו לפרוש"

ח"כ ותיק בתנועת ש"ס תוקף הערב (שלישי) את דרכו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ואת הקמפיין כנגד אלי ישי ואומר: "זה יביא לנו יותר נזק מתועלת".

אחד מחברי הכנסת שהיו מזוהים ביותר עם אלי ישי הוא ח"כ ניסים זאב, מי שלמעשה היה ממקימי ש"ס. למרות הידידות בינו לבין אלי ישי, הוא לא מודאג מבריחת קולות ש"ס לכיוונו של אלי ישי. "אלי ישי פונה לקהל אחר, קהל ימני שלא קשור לש"ס, ואני מאמין שהמקסימום שהוא יכול לנגוס בש"ס זה מנדט גג".

אולם למרות זאת, מותח ח"כ ניסים זאב ביקורת על דרעי ובעיקר על הקמפיין השלילי כנגד אלי ישי. בשיחה עם אתר 'קול חי' הוא אומר "הנזק יהיה גדול מהתועלת. בכך שאנחנו נתקוף אותו זה רק יזיק לנו. אנחנו צריכים ללכת על קמפיין חיובי אשר מבוסס על ערכי ש"ס".

בכלל לח"כ זאב יש 'בטן מלאה' על הקמפיין של ש"ס. "אני חושב שאנחנו צריכים להיות מעורבים יותר בקמפיין. מה זה סל המוצרים הזה? זה ש"ס? ש"ס זה ערכי התורה והיהדות ואנחנו לא צריכים להתחפש. גם המהלך עם הרבנית עדינה בר שלום היה טעות לדעתי, ואמרו לי לפחות שני חברי כנסת של ש"ס שהם שקלו לפרוש בגלל זה. שכחנו למה ש"ס קמה?".

אתה לא חושש שלא תופיע ברשימת ש"ס לכנסת?
"אני מאמין למילה של אריה דרעי שהבטיח לי ולכל חברי הכנסת שכולם ישארו על כנם. אם יחליטו להוציא אותי בגלל שאני מתבטא זה חבל. אבל אני מאמין שדרעי יעמוד במילתו. לתנועה אסור לוותר על העשיה שלי".