פלח שוק 20.3.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 20.3.12
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/03/pelach-shuk-20.3.12.mp3|titles=pelach shuk 20.3.12]

    רשת 'יש' ממשיכה במבצעים לקראת פסח, בכל הקטגוריות. ברשת מוצע מגוון רחב של מוצרים לחג בשמונה שקלים תשעים ותשע בהם: מיץ ענבים ויין 'יש', געפילטע פיש, מרק בטעם עוף ועוד.

    'מטרנה' מציגים גם השנה מגוון רחב של תחליפי חלב ודייסות לפסח בכשרות 'בד"ץ העדה החרדית'. בחברה מדגישים כי תחליפי החלב של 'מטרנה' בפסח זהים בהרכבם לתחליפי החלב של כל ימות השנה.

    'ועדת מהדרין תנובה', תקיים, לראשונה, כנס תורני, שיוקדש להיבטים הלכתיים בתחום החלב. הכינוס יתקיים בירושלים ביום שני הקרוב בהשתתפות רבנים והציבור. בכינוס יועלו גם נושאים הקשורים למוצרי החלב בפסח. בנוסף, 'תנובה' משיקה מוצר חדש: 'חלב 3% באריזת קרטון ליטר וחצי'. המוצר בכשרות מהודרת של ועדת המהדרין בראשות הגר"מ גרוס.

    לקראת פסח מציגה 'אורביטול' את 'אורביטול וויטנינג מי פה' – התכשיר היחיד בישראל המסייע להלבנת השיניים, להגנת החניכיים ולחיטוי הפה תוך השלמת פעולת הצחצוח. המוצר כשר לפסח.

    לקראת פסח מציעים 'יקבי רמת הגולן' מגוון מארזי שי חגיגיים, הכוללים מבחר של יינות היקב, לצד מתנות חג. מארזי השי מחולקים ל3 סדרות: סדרת הפרימיום 'ירדן', סדרת 'גמלא' וסדרת 'גולן'. את המארזים ניתן למצוא בטווח רחב של מחירים החל מ-70 ₪ ועד 160 ₪.

    המותג 'האגיס' מקיים מבצע 'בייבי של חדר', במסגרתו ניתן לשלוח 3 אריזות של חיתולי 'האגיס פרידום' או 'האגיס כותנה אורגנית' ונכנסים להגרלה על חדר ילדים, ושוברים לקניית ביגוד לתינוקות. פרטים על המבצע בטלמסר: 03-6066633

    'אל על' החלה אתמול ב3 ימים של מכירה מוקדמת במחירים מיוחדים. חברי מועדון 'הנוסע המתמיד' ייהנו ממחירים מוזלים למגוון יעדים החל מ- 198$ בתוספת 10 נקודות. כמו כן בימי המבצע יוכלו הלקוחות להצטרף למועדון ללא תשלום, ולקבל 10 נקודות.

    'ישראכרט' מציעה לחברי מועדון 'מגיע לך יותר' הטבה ברכישת כרטיסים ל "עיר הקרח" בירושלים. האטרקציה שוכנת במתחם התחנה בירושלים ומוצגים בה עשרות מיצגי קרח אומנותיים ומתחמי החלקה.



    0 תגובות