הנשיא חגג חנוכה עם ילדי רחשי לב: "אתם הגיבורים האמיתיים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנשיא חגג חנוכה עם ילדי רחשי לב: "אתם הגיבורים האמיתיים"
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ורעייתו ערכו הבוקר מסיבת חנוכה לילדים חולי סרטן במשכן הנשיא

    נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך במשכן הנשיא, מסיבת חנוכה לילדי עמותת "רחשי לב" אשר דואגת לשיפור חיי ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

    הנשיא הדליק את הנר הראשון של חנוכה יחד עם רועי גינת בן ה17.5 אשר חלה בסרטן בגיל שנה והתעוור כתוצאה מכך, הנשיא ורעייתו שרו עם הילדים את שירי חנוכה בהם "מעוז צור" ו"ימי החנוכה", חיזק אותם על עמידתם האמיצה מול המחלה הנוראה והצטלם עימם בסיום.

    הנשיא בדבריו: "את חג החנוכה אנו חוגגים בעיצומו של החורף. השמש שוקעת מוקדם מאוד, וקר בחוץ. אבל כבר מאות שנים שאנחנו לא נותנים למציאות להכניע אותנו. דווקא חג החנוכה הוא המואר והחם מכל החגים. בחג זה אנו מגרשים את החושך ומחממים את הבית ואת הלב. המכבים נאבקו הרבה זמן כדי לטהר את המקדש ולהאיר אותו. המכבים הם הגיבורים של ההיסטוריה היהודית, אתם הגיבורים של ההווה. המאבק שלכם במחלה, הוא לא פחות עוצמתי ממאבק המכבים. התקווה, הנחישות והאמונה שניתן להכריע את החושך הם המרכיבים מהם עשוי ניצחון.

    מצוות החג היא להדליק את נרות החנוכה בפתח הבית, כדי שהעוברים והשבים יזכרו, כמונו, את ההישג הגדול והכביר של המכבים. האורות שמפיצים הנרות נועדו להזכיר לכולנו כיצד אמונה ותקווה הן הבסיס לכל מעשינו, גם כאשר החושך מאיים להשתלט. הרבה אנשים נכנעים לחושך. אך יש הרבה שהם מתחזקים ולכך דרושות תעצומות נפש ולא פחות מכך תמיכה מהסובבים אותנו כדי להתחזק, להרים ראש, ולהמשיך להיאבק. רעייתי נחמה ואני שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לחגוג את החג במחיצתכם, וליהנות מאור היקרות שאתם מפיצים. אנו מאחלים לכם בריאות, שמחה, ותקווה.



    0 תגובות