פייגלין נתלה בגולדה: "אין כזה דבר עם פלסטיני"

    שלמה בן יוסף No Comments on פייגלין נתלה בגולדה: "אין כזה דבר עם פלסטיני"
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום נאם חה"כ משה פייגלין המתמודד לראשות תנועת הליכוד, בפני סטודנטים ופעילי הליכוד באוניברסיטת בר אילן ופירט את תכניתו המדינית. הבחירה בבר אילן נועדה להדגיש את ההבדל לנאומו מלפני 3 שנים של נתניהו בבר אילן: "כאן, במקום הזה, התברברנו בניווט, הלכנו לאיבוד, איבדנו את דרכנו".

    חה"כ פייגלין דיבר על סוגיית הצורך בהחלת הריבונות הישראלית בכל שטחי ארץ ישראל ועל תכניתו המדינית ביחס לערביי יהודה ושומרון וישראל, "עם מי שמכנים עצמם פלסטינאים לא נגיע לעולם להבנה כזאת. הם טוענים לבעלות על הארץ כולה – על ירושלים, על יפו, על עכו, על חיפה ועל רמת אביב. זה לא סכסוך טריטוריאלי. זאת מלחמה קיומית!"

    פייגלין הזכיר את דברי ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר ז"ל שאמרה כי: "אין דבר כזה עם פלשתיני" והסביר כי תם עידן שתי מדינות לשני עמים. " לא יהיו שתי מדינות לשני עמים- תפיסת שתי מדינות היא פיקציה שהביאה לנסיגות חד צדדיות, ויתור על שטחים וצעדים שהביאו עלינו רק מלחמה".

    בדבריו תקף ח"כ פייגלין את השמאל ואמר:" שתי מדינות לשני עמים היא גילוי רפיסות מול רעיונות השמאל החולמני והמנותק".
    פייגלין קרא להחזיר את הביטחון ולהתמודד מול כל העולם, כולל הערבים, שידעו שהבסיס לחיים של שלום הוא השבת הביטחון לאזרחי מדינת ישראל ועל כל העולם לדעת שישנה מדינה אחת לעם אחד.

    פייגלין פירט את רעיונותיו וקרא להכריז על ביטול הסכמי אוסלו, השבת ישראל לשליטה מלאה בכל שטחי יהודה והשומרון כפי שעשתה בחומת מגן ושלמעשה תחיל ישראל את ריבונותה המלאה בכל השטח.

    לערבים הציע פייגלין שלוש אפשרויות: 1- קבלת אזרחות כשהתנאי הוא הצהרת אמונים גלויה עם תקופת מבחן. 2- מעמד של תושב קבע כאשר התנאי הוא עבר נקי מטרור וקבלת הריבונות הישראלית. 3- מי שלא יחפוץ לקבל את הריבונות יוכל לקבל סל הגירה מכובד וסיוע במציאת עתידו במקום אחר.

    "רוב רובם של תושבי יו"ש ועזה מעוניינים בכך" הסביר ח"כ משה פייגלין ושטח את הנתונים הדמוגרפיים המדאיגים במידה ולא יקבלו הערבים את התנאים הללו.

    בהתייחסו ללחץ הבין לאומי הסביר: ההיסטוריה מגלה שכאשר היינו נחושים בצדקתנו וכבשנו את יש"ע ירושלים, הגולן וסיני דווקא אז ארה"ב הפכה אותנו לבת ברית רשמית וקרובה מאי פעם. זו הייתה הפעם הראשונה שזכינו לסיוע כלכלי וביטחוני מארה"ב"
    פייגלין דיבר על מצב המשפחה, על הזהות היהודית ועל חירותו האישית של האזרח: "זהות מוצקה ודאגה אמיתית לחרותו ולרווחתו של כל אזרח, יצקו בלב הצעירים תחושת גאווה ושייכות לארצם. שוב לא יתפתו לחפש את עתידם בניכר- בשל מחירי המילקי"
    פייגלין התייחס ליוקר מחירי הדירות, "המדינה מחזיקה כ 90% מהקרקע. היא יכולה להוריד את מחירי הקרקע מחר בבוקר. הליכוד בראשותי יתחיל בהליך מדורג של העברת הבעלות על הקרקע מן המדינה לאזרחים. פתיחת שחרור הרי המרכז ביהודה ושומרון לבניה מהירה, יורידו אף הם את מחירי הקרקע והדיור בכל הארץ".

    פייגלין קרא לליכוד לחזור ולהרים את הדגל הכלכלי/חברתי. "התיקים החברתיים כולם הועברו לידי מפלגות אווירה" והוסיף כי :"זאת טעות ומחדל שאסור שיחזרו על עצמם. חובה עלינו להשיב את ההובלה הכלכלית והחברתית לליכוד"
    לסיום הבטיח פייגלין כי הסקרים שהתפרסמו בימים האחרונים ובהם הליכוד בראשותו תזכה ב- 18 מנדטים הם רק ההתחלה. "זאת הריצפה שממנה אפשר להגיע לתקרת מנדטים שיחזירו לליכוד את כוחו מימים עברו".



    0 תגובות