פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    שאול אלוביץ יור בזקקבוצת 'בזק' מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי. הכנסות הקבוצה הסתכמו בלמעלה משני מיליארד שקלים, והרווח התפעולי הסתכם בכ- 670 מיליוני שקלים. שאול אלוביץ', יו"ר בזק מסר: "ההשקעות המסיביות של הקבוצה בתשתיות, בטכנולוגיה ובמוצרים מתקדמים, נושאות פרי, ומציבות את חברות הקבוצה כבחירה המועדפת של הצרכן"

    מכבי - מתאמים אסותא בשמתאמי קשרי הקהילה של 'מכבי שירותי בריאות' בריכוזים החרדיים בדרום, ערכו סיור במרכז הרפואי 'אסותא' שבבאר שבע. בסיור השתתף גם מנהל השיווק של 'מכבי' למגזר החרדי ומתאם קשרי קהילה ארצי, משה שלזינגר. המתאמים נחשפו לשירותים הניתנים בבית החולים ולמחלקות החדישות בו.

    similac matana yahaz2ב'סימילאק' מדווחים על היענות גדולה למבצע 'מתנה לשנה', במסגרתו מעניקה החברה מדי יום 'סימילאק למהדרין' לשנה. כזכור, על מנת להשתתף במבצע יש לרכוש 2 אריזות ולענות על שאלות בטלפון 03-6060602. המבצע עד י"ח בכסלו.

    30682aa'מלכות וקסברגר' מציגים עשרות מוצרים חדשניים לחנוכה בעיצובו של ר' יואל וקסברגר. בין המוצרים: סדרי הדלקת נרות, זמירות, חנוכיות, אריזות מעוצבות לגפרורים, קופות דמי חנוכה ועוד.

    עלית - חיוכיםעוגיות החיוכים של 'עלית' מתרחבת ומתחדשת באריזה חדשה שעוצבה, לדברי החברה, עם חיוך רחב ורוח צעירה. בנוסף משיקה 'עלית' טעם חדש לסדרה – וניל-וניל. הטעם החדש מצטרף לטעמים הקיימים: שוקו במילוי קרם שוקולד ווניל במילוי קרם שוקולד. כל הסדרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

    עלית מלוחים - מבצע צ'יטוס'חטיפי עלית' יוצאים במבצע קומיקס תחת הקונספט "כיף להיות ילד". הרוכשים 4 מוצרים ממגוון חטיפי עלית בהם: צ'יטוס, שוש ותפוצ'יפס קידס, יקבלו תמורת האריזות את ספרון "הקומיקס של צ'יטוס" ביחד עם ערכת מדבקות תואמות בכל אחד מסניפי 'אור החיים'. המוצרים בכשרות מהודרת של 'בד"ץ העדה החרדית'.

    מטרנה - דייסות פרוביוטיקה'מטרנה' מציגה מוצר בלעדי: דייסות דגנים בתוספת פרוביוטיקה. מהחברה נמסר כי רכיב הפרוביוטיקה הוכח מחקרית כמסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של התינוק. הדייסות מועשרות גם בברזל ומכילות 20 ויטמינים ומינרלים כשמנה אחת מכילה כ-40% מתצרוכת הברזל היומית המומלצת לתינוקות בגילאים שבין שישה לשנים עשר חודשים.



    0 תגובות