זק"א נבחר שוב לארגון האהוד במדינת ישראל אחרי צה"ל

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on זק"א נבחר שוב לארגון האהוד במדינת ישראל אחרי צה"ל
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת כנס שדרות שייערך בשבוע הבא מתפרסם היום מדד האהדה של הציבור הישראלי לגופים ולמגזרים לשנת 2014. כ-500 נשאלים דירגו את מידת חביתם על פי סולם של 1-5. המטרה: לבדוק את מידת האהדה שהציבור רוחש למגזרים, לבעלי תפקידים ולגופים שונים בארץ. את הסקר ביצע מכון TRI מחקרים אסטרטגיים.

    צה"ל ממשיך להוביל את צמרת הטבלה בתחום הגופים הציבוריים והפרטיים עם ציון 88.3, ירידה קלה מהשנה הקודמת. אחריו נמצאים ארגון זק"א עם ציון 85.9, מד"א עם ציון 84 ותנועות הנוער שרושמות ציון 75.2, ירידה משמעותית מאשתקד. את רשימת הגופים חותמים הבנקים בציון 20.8, חברות הסלולר עם ציון 19.1 והמפלגות ממקומות בתחתית רשימת האהדה עם ציון 15.7.

    "המדד הוא המראה האוהדת או הביקורתית שמציבה בפנייך החברה הישראלית – לטוב ולרע", אמר אלוף (במיל') עוזי דיין, מייסד ונשיא כנס ישראל-שדרות לחברה. "המדד מראה שרוב החברה הישראלית יותר פטריוטית, מסורתית וציונית והיא יודעת להעריך אנשים וארגונים עם ערכים ישראליים".

    יהודה משי זהב יו"ר ארגון זק"א: "הסקר מבטא את מה שאנו יודעים וחווים ביום יום, את ההערכה הגדולה לעבודת הקודש של מתנדבי זק"א, על היותם החלוצים לפני המחנה באירועי שגרה כבחירום בארץ ובעולם בהצלת חיים ועד מתן כבוד למת".



    1 תגובות

    מיין תגובות