מחר: צפויה מתקפת סייבר נגד ישראל

    דוד לזר No Comments on מחר: צפויה מתקפת סייבר נגד ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי דיווחים שהתקבלו במערכת הביטחון – מחר צפויה להתבצע מתקפת סייבר כנגד גופים וברות בישראל, וזאת בעקבות גל הפיגועים בתקופה האחרונה.

    על פי ההתרעה, יום שישי – מחר הוגדר כ'יום זעם וירטואלי', אשר במהלכו צפויה מתקפה מתוכננת על אתרים ישראלים בניסיון לשבש ולפגוע בזמינותם ובתקינותם.

    בשב"כ ובמרכז הסייבר הארצי שהוקם בחודשים האחרונים נערכים להגברת ניטור המערכות הרלוונטיות, לצד זמינות הגורמים ומוכנות תרחישי הכשל לאירועים מסוג זה כדי למנוע מראש חלק מהמתקפות. כמו כן פועלים במרכז הסייבר ובשב"כ על מנת להגביר את ההגנות הרלוונטיות ולצמצם את הנזק במקרה של מתקפה.

    ניר גייסט, מנכ"ל חברת ניוטרון המתמחה באבטחת מידע והגנה מפני מתקפות סייבר מסביר כי "מדינת ישראל, על כל אתריה ותשתיתה, נמצאת תחת איום סייבר שריר ואמיתי באופן תמידי. האיום, על אף שידוע ומוסכם לכל, וחרף הפעילות הענפה לכאורה מצד הממשל והגופים השונים, טרם זכה להתייחסות עניינית אמיתית, ולמענה קונקרטי. אזהרה מסוג זה מחייבת התגוננות עצמאית מצד חברות וארגונים במשק. רבים הגופים בישראל, ובעיקרן דווקא הארגונים המהווים תשתית קריטית, אשר אינם עושים מספיק, ומעמידים את כולנו, עובדתית, תחת איום ממשי".



    0 תגובות