פלח שוק 2.11.11

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק 2.11.11
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2011/11/pelach-shuk-2.11.11.mp3|titles=pelach shuk 2.11.11]
    רשת 'יש' ממשיכה במבצעים, כשהשבוע יימכרו מגוון רחב של מוצרים תחת מבצע "השני ב- 2 שקלים" ומגוון רחב של מוצרים נוספים תחת המבצע "קונים שניים ומקבלים שניים חינם!". המבצעים עד י"ז בחשוון או עד גמר המלאי.

    'מטרנה' הודיעה על הטבה לצרכניה. החברה תחלק החברה קופון הנחה בגובה של 5 שקלים ברכישות מגוון ממוצריה. הקופון יהיה תקף גם ב'כפל מבצעים' בכל סניפי הפארמים, רשתות השיווק והרשתות הפרטיות. מטרנה תדאג להפיץ את הקופון במגוון דרכים לנוחות הצרכנים וניתן לקבלו גם דרך המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה במספר 1-800-32-33-33.

    'בזק' מזמינה את תלמידי הישיבה לחזור ללימודים עם Bcard – כרטיס החיוג הזול והכשר המאפשר חיוג מכל קו טלפון. התשלום עבור הכרטיס מתבצע מראש בעת רכישתו. עלות דקת שיחה מטלפון נייח לנייח הינה רק 15 אג' לדקה והוא מאושר ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

    היזם סר ריצ'רד ברנסון יהיה הדובר המרכזי בכנס הטלקום 'בזק אקספו 2011'. רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק מסר: "בחרנו בברנסון משום שהוא מייצג חדשנות ומובילות המהווים ערכים שבזק מתחברת אליהם". ברנסון ירצה על יזמות והפיכת חזון למציאות בכנס 'בזק אקספו' שייתקיים בדצמבר בגני התערוכה בתל אביב.

    חברת השכרת הרכב 'אוויס' יצאה במבצע למגזר החרדי במסגרתו שוכרים רכב ליומיים או יותר ונכנסים להגרלה שבועית על רכב מאותה קבוצה לחודש שלם. על כל שני ימי השכרה תינתן זכות השתתפות נוספת. בכל יום שלישי בתוכנית 'דברמן' ברדיו 'קול חי', יתקשרו בשידור חי אריאל ברמן, ועופר יצחקי מ'אוויס' לזוכה השבועי ויבשרו לו על זכייתו ברכב לחודש שלם. המבצע מתקיים עד כ"ד כסלו [20.12].

    סדרת 'סנו ריצפז פרש 4 באחד' מתחדשת בניחוח חדש- לימון. המדובר בתרכיז לניקוי כל סוגי הרצפות, והריח החדש מתווסף לריחות הקיימים: מאסק, לילך לבנדר, פסיפלורה, יסמין ואפרסק.

    בית 'הצורפים' משיקים לראשונה לכלות 'כתרי שיער' כסופים ומעוצבים בכסף טהור. בכתרים משולבות אבני 'סברובסקי' במגוון דגמים.

    לקראת סיום הבציר יוצאים ב'יקבי כרמל' עם שני יינות חדשים וצעירים בסדרתYoung Selected : המוסקטו והקריניאנו. המדובר ביינות קלים ומהנים בעלי אחוז אלכוהול נמוך.

    מינוי חדש ב'מכבי שירותי בריאות': ר' משה שליזנגר מונה למנהל השיווק של מכבי במגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי קהילה ארצי. במקביל ימשיך שלזינגר לשמש כמתאם קשרי הקהילה של מכבי במודיעין עלית, בית שמש והסביבה.

    'קפה קפה' בקניון שרונים משיק קמפיין ומבצע למגזר החרדי והדתי, במסגרתו תימכר ארוחה עסקית ב35 שקלים בין השעות 15:00-16:00. 'קפה קפה שרונים' כשר בכשרות מהודרת.

    הפינה משודרת בימים א' ו-ד' בתוכנית 'ממונות' בהגשת רונן גרוס, (21:00)



    0 תגובות