ומי הרצה באפרת לזכר רבין? מצנע

    אבי יעקב | צילום: שמואל פיטוסי No Comments on ומי הרצה באפרת לזכר רבין? מצנע
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום הזיכרון ליצחק רבין ז"ל, הגיע חבר הכנסת עמרם מצנע דווקא לכנס הזיכרון בית הספר או"ת דרך אבות שבאפרת כדי לספר על היכרותו עם יצחק רבין ועל מורשתו.

    בנאומו דיבר מצנע על המורשת של רבין. "הוא היה איש הארץ והמקום. איש מלחמה ואיש שלום. איש דמוקרטי, והנקודה המרכזית במורשתו היא מנהיגות. במנהיגות הדבר החשוב ביותר הוא הדוגמא האישית. המונח הישראלי 'אחריי' הוא מונח שמביא לידי ביטוי שאני עושה ומצפה שאנשים ילמדו ויקחו מסר ממני, מונח שאיתו מחנכים." בכנס נאמו גם עודד רביבי, ראש המועצה המקומית באפרת, וינון אחימן, מנכ"ל רשת מוסדות "אור תורה סטון".

    על התרשמותו מביקור זה כתב מצנע בדף ההרשת החברתית שלו: "התרשמתי עמוקות מההקשבה והעניין שהביעו התלמידים, משאלותיהם הלא פשוטות שהעידו על מעורבות עמוקה ועל אכפתיות כנה מעתידה של המדינה וביקשתי שיזכרו, שנזכור כולנו כי מורשת רבין היא הרבה יותר מהוויכוח הפוליטי המפרנס אותנו עד היום. זו הנכונות לעשות למען המדינה והחברה, זאת הגישה הממלכתית, היושר והיכולת לשנות דעה". עוד הוא כתב: "השיחה הפורה עם התלמידים שתפיסת עולמם של רבים מהם וודאי לא בדיוק תואמת את תפיסת עולמו של רבין ז"ל, הבהירה לי פעם נוספת את החשיבות בהקשבה, בלמידה, בכיבוד הדעות גם (ובמיוחד) כשהן שונות משלנו".



    0 תגובות