פלח שוק 14.3.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 14.3.12
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/03/pelach-shuk-14.3.12.mp3|titles=pelach shuk 14.3.12]

    ההצבעה ל'מצעד הפרסומות האהובות של השבוע' ברדיו 'קול חי' בעיצומה. השבוע מתמודדים התשדירים הבאים: '015' – "הקידומת החדשה" של משרד הפרסום 'איתן דובקין'; 'אגד' – "מבצע יעקב שוואקי" ו'האגיס' – "מבצע חדר ילדים" שניהם של פרסום 'גל-אורן BSD'; 'מחסני המטבחים' – "מהפכה!" של משרד הפרסום 'IMC'; 'מזרחי-טפחות' – "חיסכון קוקוס" של משרד הפרסום 'ראובני-פרידן'; 'מימון ישיר' – "ריבית שעושה אההה?!" של משרד הפרסום 'ברוקנר-נטע-יער' ו'ניקול' – "פתרונות חכמים גם בפסח" של משרד הפרסום 'מגזרים'. ההצבעה כאן

    ב'דן' מדווחים על היענות גבוהה למיזם 'אוטובוס החסד' המתקיים זו השנה החמישית. 'אוטובוס החסד' גייס עשרות אלפי מוצרי מזון וממתקים עבור משפחות נזקקות וילדים חולים במהלך הפורים.  את המיזם ליוותה ניידת השידור של 'רדיו קול חי', שדיווחה למאזינים מהשטח. איתן פיקסמן, דובר חברת "דן" אמר כי: "החברה מוצאת בפרויקט הזדמנות מצוינת להתחבר לתושבים, לאפשר להם ליהנות מחוויה פורימית חגיגית ובמקביל ליטול חלק נכבד בעידוד התרומה לקהילה".

    ב'אגד' מסכמים בהצלחה את הפעילות בפורים ומציגים את המספרים: 2,000 אוטובוסים, 100,000 נוסעים, 9 מוקדי יציאה ו5 ריכוזים עיקריים ברחבי הארץ. ב'אגד' מדגישים כי פורים חל השנה, לראשונה זה 14 שנים, בימים חמישי ושישי. דבר שאילץ את 'אגד' לבנות מערך שירות ייחודי. עוד נמסר מ'אגד' כי כבר בימים אלה נערכת החברה למבצעי ההסעה ההמונים בחול המועד פסח ובל"ג בעומר.

    לאחר פורים משיקים ברשת 'יש' את מבצעי פסח, חג המרובה בהוצאות. הרשת מציעה מגוון מוצרי ניקוי ומטבח במבצעי עשרה, עשרים ושלושים שקלים.

    רשת 'סוויטץ'' משיקה מבצע במסגרתו רוכשים מקרר 'אמקור' ומקבלים אחד ממגוון מוצרי חשמל בתוספת שקל אחד. המקרר כולל התקן שבת למהדרין באישור 'בד"ץ חניכי הישיבות' בראשות הגר"מ גרוס. בין המוצרים הנמכרים בשקל בקניית המקרר: מיקסר, מיקרוגל, כיריים, שואב אבק ועוד.

    נירלט' משיקה לקראת פסח מוצר בעל 'אפקט קטיפה' – אפקט דקורטיבי על בסיס מים, שמיועד ליישום על קירות פנים. אפקט הקטיפה מוצע ב-25 גוונים.

    חיסכון חדש מצטרף ל"סל הפירות" של 'מזרחי-טפחות': "חיסכון קוקוס". מדובר בחיסכון ארוך טווח ששומר על הקרן ומבטיח תמורה לטווח ארוך: פי שניים על סכום ההפקדה הראשוני. החיסכון מיועד ללקוחות כל הבנקים.



    0 תגובות