פלח שוק – צרכנות לסוכות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לסוכות
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    רשת 'איקאה ישראלתציע למבקרי החנות בחול המועד סוכות מגוון פעילויות לילדים ללא תשלום בהן: הצגות ילדים, פינת יצירה, סדנאות, ומשחקים ברחבי החנויות בקריית אתא, בראשון לציון ובנתניה. בנוסף הרשת מסרה כי תוקם סוכה כשרה מהודרת ומרווחת בחנויות עבור הלקוחות הסועדים.

    מקסוכותהמותג 'פפסי' בשיתוף עיריית אלעד ישיק בחול המועד סוכות את 'מקסוכות' במתחם האמפי-פארק בעיר אלעד. המתחם יכלול שלל אטרקציות אתגריות בהן גם 'פחית הכסף' של 'פפסי מקס', המתנשאת לגובה רב, שתאפשר לילדים לרחף וללקט שוברי פרסים. הכניסה למתחם תתבצע בתמורה לפקקים של: 'פפסי-מקס', 'פפסי', 'סבן-אפ', 'דיאט סבן-אפ' ו'מירינדה'.

    מחזורית4 שנים אחרי העברת התיקון לחוק הפיקדון, חושף תאגיד המחזור 'אל"ה' את נתוני מחזור מיכלי השתייה בישראל. על פי הנתונים עבר התאגיד את היעדים שהוצבו לו כשכיום ממוחזרים 59% מכלל בקבוקי הפלסטיק, יותר מארה"ב ומאירופה. בממוצע ממחזר ישראלי למעלה מקילו ורבע של בקבוקים משפחתיים בשנה.

    חדש על המדף:
    ללא שם'טרה' השיקה סדרת מעדני חלב חדשה תחת השם "מוו". לדברי החברה מדובר בסדרה עם ערכים תזונתיים משופרים: יותר סידן, פחות סוכר ופחות אחוזי שומן. המהלך ילווה בקמפיין פרסום רחב עם שפה מותגית חדשה בהובלת משרד הפרסום 'מימד' תחת הכותרת: "הכי הרבה סידן וטעם מווווושלם" הסדרה כמו כל מוצרי 'טרה' מיוצרת מחלב ישראל בהשגחה משעת החליבה, ועומדת תחת הכשרות המהודרת של 'בד"ץ אגודת ישראל'.

    2לאחר 3 שנות פיתוח והשקעה של מיליוני שקלים, השיקה חברת 'השחר העולה' ממרח חלבי, בכשרות 'בד"ץ העדה החרדית ירושלים'. 'השחר העולה למהדרין' יוצב בחנויות עם מכסה כחול באריזת 400 גרם, 850 גרם ובאריזת 1 קילוגרם.



    0 תגובות