אלג'יריה: אזרח צרפתי נחטף על ידי ארגון המסונף לדאעש

    דוד לזר No Comments on אלג'יריה: אזרח צרפתי נחטף על ידי ארגון המסונף לדאעש
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזרח צרפת נחטף באלג'יריה על ידי ארגון טרור המסונף לארגון 'המדינה האיסלאמית'. ארגון הטרור פרסם סרטון בו נראה החטוף פונה לנשיא הולנד ומבקש ממנו שלא להתערב בנעשה בעירק.

    ארגון ג'ונוד אל-חילאפה, הפועל באלג'יריה ומזוהה עם ארגון "המדינה האיסלאמית", פרסם הערב (שני) סרטון שבו נראה אזרח צרפת, שנחטף אתמול על ידי הארגון.

    בסרטון נראה פעיל הארגון כשהוא מאיים ואומר: "אנחנו, 'ג'ונוד אל-חילאפה' מאדמת אלג'יריה, המצייתים לפקודות מפקדינו חליף המוסלמים אבו בכר אל-בגדאדי, נותנים אולטימטום לנשיא צרפת הפושעת, הולנד. הפסק את התוקפנות נגד 'המדינה האיסלאמית' בתוך 24 שעות מפרסום הודעה זו או שנתינך יישחט. אם אתה רוצה שהוא יחיה, עליך להודיע בהודעה רשמית כי אתה מפסיק את תוקפנותך".

    בהמשך הסרטון נראה השבוי כשהוא קורא להולנד להפסיק להתערב בעיראק. "אני בידיים של ג'ונוד אל-חילאפה. הארגון החמוש הזה מבקש ממני לבקש ממך שלא להתערב בעיראק. הם מחזיקים אותי כבן ערובה ואני קורא לך, אדוני הנשיא, לעשות הכל כדי לשחרר אותי מהמצב הנורא הזה, ואני מודה לך".

    ממשרד החוץ של צרפת נמסר כי הם בודקים את מהימנות הסרטון, אך המשרד אישר כי אדם שהיה בחופשה במדינה הצפון-אפריקנית נפל בשבי.



    0 תגובות