גורם צבאי בכיר: "לדאעש אין עניין כרגע עם ישראל"

    קובי פינקלר No Comments on גורם צבאי בכיר: "לדאעש אין עניין כרגע עם ישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר ירי הרקטה אמש לעבר שטח המועצה האזורית אשכול אומר גורם בטחוני בכיר כי לא לחאמס ולא לגיהאד אין רצון לשוב ללחימה וכי שני הארגונים רוצים לשמר את הרגיעה עם ישראל.

    הבכיר הוסיף עוד ואמר כי למעשה כל ההסכם בין הרשות לחמאס הוא פיקציה ואין באמת ובפועל הסכם שכזה "הרשות מנסה מצד אחד לקדם את המו"מ על הסכם רגיעה בעזה שיהא ארוך טווח אך מצד שני גם מנסה ליצור ציר שיקדם את עצמה כולל פניות לגופים שונים של האו"ם. הסיבה שהדברים אינם מתקדמים כפי שהיו רוצים שיהיו נעוצה הן בלחץ האמריקני והן בהסתכלות בעולם שעסוק בדאעש ולא בבעיה הפלסטינאית".

    הקצין הבכיר התייחס ארוכות גם לארגון המדינה האיסלמית ואמר כי לדאעש אין עניין כרגע עם ישראל וכי עיסוקם הוא להחיל את האיסלם הרדיקלי ואת חוקי השרייה בעירק המתפוררת ובסוריה שגם היא כבר אינה מדינה "ארגון המדינה האיסלמית שולט כיום ובפועל על 60 שדות נפט בסוריה ובעירק ,מפעיל ומייצר 110 אלף חביות ליום,כולם באזורים שנכבשו מידי צבא אסד וכדי לממן את עצמו מוכר הארגון את הנפט ל.. אסד בחזרה תמורת כ5 מליון דולר ליום. הארגון גם שולט על ארבע תחנות כח ותחנות גז ו"כדאי להסתכל על ארגון המדינה האיסלמית ברצינות רבה מאד"הוא מוסיף.

    הבכיר התייחס גם לנאום הכלניות של הרמטכל ואמר כי בסופו של דבר זה מה שיקרה בשטח לאורך זמן.

    ואי אפשר בלי פרשת מכתב הסרבנים מיחידת 8200.הבכיר ציין כי בסך הכל מדובר בשמונה לוחמים ששמעו שיחות שנעשו לפני ארבע שנים ויותר וכי 15 מהם לא שירתו כלל במילואים עוד שלושה שירתו ימים בודדים לפני שנתיים וגם דבריהם לא היו כלל רציניים".

    וגם לגבי התקציב יש לו לקצין אמירה ברורה"כדאי שמדינת ישראל תשקיע באמ"ן. הוכחנו זאת בלחימה האחרונה".



    0 תגובות