פלח שוק – צרכנות לראש השנה

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לראש השנה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    מותק שנה דבש. קרדיט קיודיגיטל'קוקה-קולה' יצאה במהלך לקראת השנה החדשה תחת הכותרת: "תגידו את זה עם קוקה-קולה". 186 אייקונים מופיעים על גבי משקאות שלושת מותגי 'קוקה-קולה' בהם: שופר, רימון, דבש, תפוח, ומילים כמו "שנה", "טובה" ועוד. הצרכנים יכולים לחבר מסרים אישיים ואיחולים לשנה טובה. בחברה מדגישים כי המהלך הוא פרי פיתוח קריאטיבי של 'קוקה-קולה ישראל'.

    יש חסד - זמני ראש השנהרשת 'יש חסד' החליטה לקראת ראש השנה להפעיל את סניפיה עד חצות בכל הסניפים. בנוסף, במוצאי שבת פרשת ניצבים וילך – סליחות, יהיו הסניפים פתוחים החל מהשעה 21:00 וייסגרו בחצות.

     

    עלית מלוחים - תפוצ'יפסהמותג 'תפוצ'יפס' משיק משחק זיכרון משפחתי המחולק ברשתות השיווק. יעל חזום, מנהלת שיווק בחטיבת המלוחים של 'שטראוס', הסבירה: "החלטנו לצאת בפעילות מיוחדת עם 'תפוצ'יפס' שתפעיל את כל המשפחה יחד".

     

    מכבי - הצלה גוש דןארגון 'הצלה גוש דן' השיק עשרה אופנועים חדשים לכונני הארגון בשיתוף 'מכבי שירותי בריאות'. בטקס, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, העניק יו"ר 'הצלה גוש דן' תעודת הוקרה לחבר הנהלת 'מכבי' הרב שמחה שטיצברג. מ'הצלה גוש דן' נמסר כי "מכבי שותפים עמנו להצלת חיים לאורך שנים".

    חדש על המדף:
    כתר מלכות'מלכות וקסברגר' משיקים את ספר התורה לילדים 'כתר-מלכות' עם ידיות עץ-חיים מעץ אמיתי גלוף בעבודת יד. תוכן הספר עשיר באיורים הממחישים את פרשיות התורה. הרוכשים יקבלו גלויה הכוללת את ברכות התורה, תווית שם אישי, ופוסטר לסוכה.

    רשת כובעי 'בלמונטי' השיקה כובע עגול ('הייך') ייחודי. הכובע מתאים לחתנים ובני משפחתם, לחתני בר מצווה, ולמתחדשים לקראת החגים.

    ברנפלקס מייפל'תלמה' מבית 'יוניליוור' משיקה את 'ברנפלקס מייפל' – פתיתי חיטה מלאים וסובין בטעם מייפל. לדברי החברה 'ברנפלקס מייפל' מכיל דגנים מלאים, עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל 94 קלוריות למנה.

     

    מטרנה - כפית 30'מטרנה' השיקה כפית לשלב 1 המתאימה להכנת 'מטרנה' עם 30 מיליליטר מים. הכפית תישלח ישירות לכל מי שיבקש אותה בטלפון- 1-800-32-33-33.



    0 תגובות