קצין בכיר: חיל האוויר הוריד את הכפפות

    קובי פינקלר 1 Comment on קצין בכיר: חיל האוויר הוריד את הכפפות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל ממשיך בפעילות אוירית מואצת. קצין בכיר בחיל האויר אומר שהחיל פועל במשך 48 הימים האחרונים ברצף כל העת גם בשעה שללוחמים האחרים היה פסק זמן של הפסקת אש.

    "אנחנו סוגרים עוד ועוד מעגלים לפגיעה בראשי החמאס כמו זה שבוצע אחה"צ עם חיסולו שחפל עדנן א רול האחראי על העברת הכספים של החמאס" אומר בכיר בחיל.

    "אנחנו פועלים בצורה יותר אגריסיבית כנגד משגרי פצצות המרגמה בימים האחרונים ועכשיו לא חוששים לפעול במקומות שבהם לא פעלנו בעבר כמו במבנים גדולים יותר מהם מתבצע ירי החמאס" אומר בכיר בחיל.

    הקצין אומר שבימים האחרונים אנו עדים לירידה משמעותית בירי הרקטות לטווח ארוכים ובינוניים והגברת הלחץ בירי של פצצות מרגמה ולכן צה"ל פועל דרך חיל האויר בעיקר כנגד משגרי פצצות המרגמה שעושים זאת מתוך בתי ספר, מוסדות רפואה ועוד.

    הקצין אומר שאין יכולת לעצור ירי תלול מסלול באופן מוחלט וגם אם תהיה פעילות קרקעית היא לא תחסל את ירי תלול המסלול לעבר ישראל".

    עם זאת הודדה הקצין ואמר "הופתענו מכמות ואיכות הירי של טילי הכתף ששוגרו לעבר מטוסי ומסוקי חיל האויר". הקצין הבכיר מגלה כי לפחות בעשרה מקרים נורו טילים לעבר המטוסים.

    כתבנו קובי פינקלר מוסר כי מהבוקר נספרו 99 שיגורים. 91 מהם נפילות בשטח פתוח, 2 נפילות בשטח בנוי ו-6 יירוטים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה שווה לפוצץ בניינים ריקים עוד חצי שנה הם יבנו בנין יפה יותר עם שנאה עמוקה יותר. צריך לשבת עם החמאס ולדבר איתם ברחל בתך הקטנה ולהסביר להם שאם לא יפסיקו אזי כל ראש טרור לא יחיה צריכים לעשות את זה במסיבת עיתונאים שכל העולם ישמע שישראל וחמאס דיברו ולא הגיעו לעמק השווה ואזי ניגשים בדרך של "כל דאלים גבר" אבל בכל העוצמה. אבל המדינאים שלנו רוצים רק להתייפף מול העולם ולכן אנחנו סובלים היום.