מי הספונסר? • חכי"ם ערביים נסעו לקטאר לפגישה עם בשארה

    ישראל אוחיון | צילום: Thumar Almarzouki ויקיפדיה 1 Comment on מי הספונסר? • חכי"ם ערביים נסעו לקטאר לפגישה עם בשארה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה גדולה בכנסת סיעת בל״ד נסעה לקטאר במטרה לבקר את מנהיגה לשעבר עזמי בשארה שחשוד בריגול לטובת חיזבאללה.

    חברי כנסת רבים זועמים ע״כ ששלושת חברי סיעת בל״ד זועבי, זאחלקה, וגטאס, יצאו מהארץ למדינה שממנת את החמאס בעזה.

    חברת הכנסת יפעת קריב מיש עתיד וחבר הכנסת אלכס מילר מישראל ביתנו זעמו בכלי התקשורת על כך שחברי בל״ד מבקרים את מי שבגד באמון המדינה. ״מוטב ויישארו שמה ולא יחזרו לכאן, אין לנו צורך במשפטי פעולה עם האוייב שמחכים את פעילותו של בשארה״.

    ח"כ קריב פנתה הבוקר ליו"ר וועדת האתיקה בבקשה לדעת האם חברי הכנסת של בל"ד הגישו וקיבלו את האישורים הנדרשים לנסיעתם בהתאם לתקנון הכנסת.

    "ח"כ קריב מבקשת לדעת מיהו גורם המימון ומהי מטרת הנסיעה? ובאם לא הגישו חברי הכנסת בקשה ובחרו להתעלם מתקנון הכנסת ולרמוס את חוקי הדמוקרטיה הישראלית, דורשת ח"כ קריב, לכנס את הוועדה במידי לדיון בנושא, לבחון את הסרת חסינותם ולהפעיל את כל הסנקציות העומדות בפני הוועדה כנגד חברי הכנסת".

    הראשון מהדרג הבכיר בממשלה שהוציא הודעת גינוי היה שר התחבורה ישראל כץ שכתב ברשת החברתית כי ״חברי הכנסת זועבי, גטאס וזחאלקה נסעו במהלך המלחמה לקטאר ונפגשו עם מנהיגם עזמי בשארה ועם תומכי טרור נוספים", כתב כץ.

    "רק בישראל ח"כים וטרוריסטים חברים באותה התנועה. תיקנתי את החוק המונע התמודדות לכנסת מתומכי טרור וגם הבאתי לפסילת בשארה ובל"ד בוועדת הבחירות, אבל בג"ץ ביטל את ההחלטה. בימים אלה אני מכין עתירה חדשה נגד זועבי ובל"ד ואני מקווה שהפעם בג"ץ לא יתערב".

    כעת נותר לראות האם באמת בכנסת מסוגלים לחוקק נגד חכי״ם התומכים בפעילות טרור או ששוב בג״ץ ישנה את החלטותיה של הכנסת ויטיב עם אותם חכי״ם.



    1 תגובות

    מיין תגובות