פלח שוק 4.3.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 4.3.12
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/03/pelach-shuk-4.3.12.mp3|titles=pelach shuk 4.3.12]

    רשת 'יש' יוצאת בשלל מבצעים להכנת משלוחי מנות לפורים. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרים להכנת משלוחי מנות בעשרה שקלים בלבד בהם: קפה נמס, מטבעות שוקולד, חטיף בון בון, טונה, מגוון חטיפי 'עלית', 'במבה'. לצד מוצרים אלו מוצעים מגוון יינות במחירים מיוחדים.

    לרגל פורים מצטרף מוצר חדש לסדרת חטיפי 'בון-בון' מתוצרת 'ארקור': 'בון-בון בטעם אגוזים'. המוצר החדש מצטרף לטעמים בוטנים ושוקולד. כל מוצרי 'ארקור' בכשרות מהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים שליט"א – מנצ'סטר.

    לקראת פורים ושושן פורים תפעיל 'אגד' מיום רביעי בערב מערך היסעים מתוגבר בקווים הבינעירוניים ובקווי ירושלים. הנסיעות בקווים הבינעירוניים מירושלים ובני ברק ייצאו ממוקדי יציאה מהירה. בנוסף מקיימת 'אגד' מבצע במסגרתו יימכר ב'גרינטק' מארז הלהיטים המשולש של יעקב שוואקי במחיר מיוחד: 29.90 שקלים במקום 100 שקלים – בהצגת כרטיס 'רב קו' של אגד.

    'קל אוטו' יוצאת במבצע לפורים, במסגרתו מציעה החברה רכב לחג – מיום רביעי ועד יום ראשון – ב299 ₪ כולל מע"מ בלבד.

    'באדג'ט' יצאה במבצע לפורים במסגרתו השוכרים רכב בימי הפורים ל-4 ימים, ייהנו מיום שכירות במתנה.

    איתן רכטר יו"ר אוויס ויואב הורוביץ המנכ"ל בטקס פתיחת הסניף בפ"ת. צילום: רונן טופלברג

    AVIS השיקה סניף חדש למכירת רכב בפתח תקווה בהשקעה של כמיליון שקלים. מדובר בסניף הגדול ביותר של AVIS בארץ המתפרש על פני שטח של 5 דונם וממוקם בדרך יצחק רבין 5, ובו מגרש תצוגה ל- 270 כלי רכב.

    'סימילאק למהדרין' יוצאת בפעילות תקשורתית. מרכז הפעילות תסביר החברה את חשיבותם ותרומתם של הרכיבים במוצר להתפתחות התינוק, בדומה לזו של תינוק יונק.

    'בזק' הודיעה על מינויו של גיא הדס לתפקיד סמנכ"ל תקשורת תאגידית. במסגרת תפקידו, הדס אחראי על הפעילות התקשורתית והפנים ארגונית, על תרומה לקהילה ועוד.



    0 תגובות