מב"ד לטוקר: בשנה הזו אני לא מופיע בתשלום סמלי

    יוסי אשר No Comments on מב"ד לטוקר: בשנה הזו אני לא מופיע בתשלום סמלי
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד ששוהה בימים אלו בישראל שוחח עם מנחם טוקר בתוכנית "זמן אויר" . תחילת השיחה נסובה על יואלי בראך – נגן הסקסופון המצליח שנפטר ממחלה קשה.

    "הוא היה סקסופוניסט מוצלח שמאוד הצליח בברנז'ה. היה לפני חודשיים התרמה לטובת ארגון. אני שרתי והוא ניגן אז, אני זוכר שמאוד התרגשתי מהנגינה שלו. הוא היה חולה כמה שנים, הוא יצא מזה ואז חזרה לו המחלה והוא נפטר".

    צוואת האמן • אתם חיים? תגידו תודה

    השניים שוחחו על צוואתו המרטיטה של בראך. "צריך לקפוץ משמחה שקמים בבוקר ולהודות לקב"ה על כל יום שמתעוררים".

    השיחה של טוקר וורדיגר ברדיו היא הראשונה מאז פטירת אביו ר' דוד וורדיגר ז"ל. "אימי נפטרה בגיל 57, אבי נפטר בגיל 94. הכרתי אותו בשלושים וכמה שנים יותר מהאמא, אז הקשר אוטומטי יותר חזק.

    הייתי בשבת אצל אחי חיים בירושלים, שרנו את הזמירות של אבא ז"ל והיה מאוד מרגש.

    הוא היה איש אופטימי. היה 6 שנים ב-8 מחנות ומיד אחרי המלחמה המשיך קדימה. התחתן, הקים דור ותמיד היה שמח. גם כשאימי נפטרה הוא המשיך ולא ולא נשבר. תמיד היה אומר "לייבדיק".

    בשבעה שמענו בשם הבריסקער רב שאם בן אדם צעיר נפטר הוא לא מתפעל מזה, אבל שבנאדם מבוגר נפטר כולם מבינים שאף אחד לא נשאר כאן".

    לשאלת טוקר על הופעות בשנת האבל אמר מב"ד כי "שאלתי רב גם בשבעה על אמא וגם כעת והרב אמר לי שלפרנסה מותר. הוא הוסיף ואמר שאם אני שר ומישהו נותן לי כמה דולרים סמליים זה אסור".

     

     



    0 תגובות