נתניהו: "מי שבוחר בטרור של חמאס לא רוצה שלום"

    דוד קורצווייל No Comments on נתניהו: "מי שבוחר בטרור של חמאס לא רוצה שלום"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקבינט החליט הערב פה אחד שממשלת ישראל לא תנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על החמאס, ארגון טרור הקורא להשמדת ישראל.

    בנוסף ישראל תגיב לצעדים החד-צדדיים של הרשות הפלסטינית בשורת פעולות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו:
    "במקום לבחור בשלום אבו-מאזן כרת ברית עם ארגון טרור רצחני שקורא להשמדת ישראל.
    אבו מאזן כרת ברית עם ארגון שאמנתו קוראת למוסלמים להילחם ביהודים ולהרוג אותם. החמאס ירה יותר מ-10,000 טילים ורקטות לשטח ישראל והוא לא חדל לרגע מפעולות טרור נגד ישראל.

    הברית בין אבו מאזן לחמאס נחתמה בזמן שישראל עושה מאמצים לקדם את המשא ומתן עם הפלסטינים. היא המשך ישיר לסרבנות הפלסטינית לקידום המשא ומתן – רק בחודש האחרון אבו מאזן סירב לעקרונות המסגרת שהוצעו ע"י ארה"ב, אבו מאזן סירב אפילו לדון בהכרה בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, הוא הפר הסכמים קיימים כשפנה באופן חד צדדי להצטרף לאמנות בינלאומיות, ואז כרת ברית עם החמאס. מי שבוחר בטרור של חמאס לא רוצה שלום".

    ועד מתיישבי השומרון מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו להפסיק את המשא ומתן עם מכחיש השואה אבו מאזן. "מוטב מאוחר מאשר אף פעם", הוסיפו בוועד וקראו לראש הממשלה להמשיך את המלאכה ולהחיל את החוק הישראלי על כל שטחי יהודה ושומרון. "למעלה מ-20 שנות ניהול משא ומתן עם האויב הסתיימו היום וזה הזמן להתפכח מהזיות השלום מבית מדרשם של השמאל הישראלי וחבריהם ברמאללה".
    "בכדי שאזרחי ישראל והערבים יבינו כי ממשלת ישראל קיבלה החלטה אמיצה וברורה זה הזמן שהממשלה תקים יישובים חדשים באיו"ש, תאפשר הרחבת היישובים הקיימים ותאכלס את מתחם מבשרת אדומים (E1)", הוסיפו בוועד.


    0 תגובות