משטרת ישראל ערכה כנס הוקרה למתנדבי זק"א

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משטרת ישראל ערכה כנס הוקרה למתנדבי זק"א
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות מתנדבי זק"א מהארץ התכנסו אמש באולם האודיטוריום של משטרת מחוז ת"א לערב הוקרה שערכה המשטרה למתנדבי זק"א.

    ראש מחלקת מתנדבים במשטרת ישראל ניצב משנה מאיר ברפי אמר כי מתנדבי זק"א מסייעים בטיפול חללים ובביצוע אין סוף משימות נוספות ומגוונות המבטאות הלכה למעשה את האנושיות הטמונה בעשייתן עפ"י ההלכה היהודית. לעשייה זו אין אח ורע בעולם. מתנדבים מכל שכבות האוכלוסייה נותנים כתף אל כתף בעיתות חירום ומתייצבים לימין המשטרה בכל עת ובכל שעה בה הם נקראים , ומהווים שגרירים של המשטרה בקרב אזרחי ישראל".

    באחד הפרסומים של זק"א מצאתי את המשפטים הבאים: "מלאכתם של מתנדבי זק"א קשה, פניהם חטומים וליבם נקרע אך הם פועלים במקצועיות ובמסירות ללא לאות. בתום המלאכה הם נעלמים ומלמדים על פלוניותם ובליבם תפילה שתהיה זאת הפעם האחרונה" גם אני תפילה על כך, אך אני חי במציאות של היום יום והיא אחרת. בעוד זמן קצר אסיים את שירותי במשטרת ישראל וזו ההזדמנות להיפרד מכם ולהודות לכם על עשייתכם המבורכת המהווים גשר בין המגזר החרדי לגורמים במשטרה. לא לחינם זק"א זכתה במקום השני אחרי צה"ל בעשייה ובתרומה לציבור.

    ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל ניצב אהרן אקסול אמר : "כבוד המת בהלכה נחשבת למצווה חמורה שכדי לקיימה כל המצוות האחרות נדחות מפניה. זק"א הוקם כארגון הומניטרי בינלאומי , ובזק"א יש גם לא דתיים ולא יהודים, צ'רקסים והכל וגם אמנים וזמרים יש בזק"א. התכנסנו כאן כדי להוקיר את פעילות זק"א במשטרה ולומר לכם תודה. הביטוי לתרומה שלכם להגיע לכל פיגוע, אסון,תאונות דרכים, תאונות עבודה או טביעה ועוד ולחפש כל חלק וחלק מגוף האדם היא חשובה גם למשפחה עצמה, והעוצמה הזו היא שלכם. היא חשובה וייחודית לזק"א. גם במגזר הערבי שם אתם פועלים כבוד המת הוא כבוד האדם וגם ברחבי העולם ולא משנה מיקומו הגיאוגרפי גם אם צריך לחצות אוקיינוס, אתם שם. בחיפוש נעדרים אתם מתייצבים לעזרה וסיוע כי זמן ומרווח לחפש נעדר הוא זמן של בין חיים למוות ולפעמים דקות מפרידות בין חייו של הנעדר למציאת גופה. אתם מתנדבי זק"א מהווים גשר של פיוס בין המגזרים בחברה הישראלית, פעילותכם היא מקצועית ואנו במשטרת ישראל רוצים להודות לכם בערב זה.

    לאחר מכן חולקו תעודות הוקרה ושי למתנדבים שנבחרו מכל מחוז.

    יו"ר זקא יהודה משי זהב העניק תעודת הוקרה מיוחדת לראש מחלקת מתנדבים ניצב משנה מאיר ברפי הפורש מהמשטרה ואמר לו: "מאיר, אתה ירושלמי אנחנו מכירים עשרות שנים משני הצדדים כשאני זרקתי אבנים בהפגנות על השוטרים אתה היית שם, וכיום בצד השני אנו פועלים יחד בעשייה. אני מודה לך על העמידה וההקשבה לצרכינו ולמתנדבי זק"א בכל זמן ובכל שעה והכל לרווחת המתנדב".

    במהלך הערב הוקרן סרט מיוחד המתעד את פעילות זק"א מיום היווסדה באסון קו 405 ועד היום על כל יחידותיה.

    את הערב הנעים החזן חיים אדלר בליווי מוסיקלי וכן הרב מיכאל לסרי. בתום הערב חולק שי למתנדבים. באירוע השתתפו גם: ממ"ר דן נצ"מ שמעון לביא, סגן ראש אח"מ חיים איפרגן, מ"מ רב המשטרה הרב משה גפני שאמר שאלו המדברים על שוויון בנטל שיבואו לכאן ויראו את מתנדבי זק"א. רב מחוז ת"א אליהו קב קצינים שוטרים ועוד.

    זקא 1 זקא 3



    0 תגובות