הכי קל למכור: קורקינט חשמלי

    אבי יעקב 1 Comment on הכי קל למכור: קורקינט חשמלי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על כל מודעה שמתפרסמת באתר יד2 למכירת קורקינט חשמלי יש 68 קונים פוטנציאליים בממוצע, כך עולה מסקירה מיוחדת שנערכה באתר לקראת חג הפסח. הסקירה מדרגת את המוצרים שלהם יש הכי הרבה ביקוש ביחס להיצע שלהם בלוח. כך למשל, מתחילת השנה פורסמו 1,097 מודעות למכירת קורקינט חשמלי ונרשמו לא פחות מ- 283,293 חיפושים למוצר זה, נתון המדרג את הקורקינט החשמלי בראש רשימת המבוקשים.

    למקום השני הגיעו האופניים החשמליים, גם שם עולה בהרבה ההיצע לעומת הביקוש והיחס עומד על 52 מחפשים לכל מודעה שעולה. המכשירים הסלולריים הגיעו אמנם רק למקום החמישי, אך הסחר בהם בשוק היד שנייה הוא בעל ההיקף הגדול ביותר: מתחילת השנה פורסמו 3,852,365 מכשירים סלולריים למכירה באתר, כאשר מספר החיפושים בקטגוריה זו עומד על 36,824, מה שמוליד יחס ביקוש היצע של 35 מחפשים לכל מודעה.

    מוצרים פחות מבוקשים הם שולחנות, אשר מושכים 11 קונים פוטנציאליים לכל מודעה; נעליים, שהביקוש להן עומד על 15 מבקשים לכל מודעה ומשחקים וצעצועים, אשר מציגים יחס ביקוש היצע של 16 מבקשים לכל מודעה שמתפרסמת בלוח.

    מיד2 נמסר כי ישנם מוצרים שההיצע שלהם נמוך, ולכן הם לא נכנסו לטבלה, אבל הביקוש שלהם גבוה. כך למשל, מתחילת השנה פורסמו רק 11 מודעות למכירת סאגווי, אבל היו לו כ- 5,700 חיפושים, מדובר על ממוצע של 346 פניות לכל מודעה. לקראת החגים גם אוהלים הופכים למוצר מבוקש, כאשר ההיצע שלהם נמוך יחסית, אבל כמות החיפושים גדולה ועומדת על 54 בממוצע לכל מודעה.



    1 תגובות

    מיין תגובות