פלח שוק 16.2.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 16.2.12
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתערוכת 'בלעבוסטע' בתחילת השבוע השיקה מירי זורגר את ספר הבישול 'בלעבוסטע' שהפיקה בחסות 'אסם' ובהוצאת 'פלדהיים'. בספר מציגה מירי מתכונים לאירוח מושלם בהם היא עושה שימוש במוצרים הקולינאריים של 'אסם'. המתכונים מלווים בהסברים מפורטים, לצד סודות מקצועיים וסיפורים שמאחורי המתכונים. לרגל ההשקה מוצע הספר ברשתות 'פלדהיים', ו'מלכות וקסברגר' במבצע במסגרתו קונים את הספר במחיר של 69.9 ₪ ומקבלים שובר מתנה לרכישה ממגוון מוצרי 'אסם' בשווי 40 ₪ למימוש ברשתות 'יש' ו'רמי לוי'.

    אמהות רבות בקרו במתחם הפעילות של 'סימילאק למהדרין' ביריד הנשים 'בלעבוסטע'. המשתתפות, נהנו מייעוץ פרטני ומקצועי, על ידי יועצות תזונה, כמו גם שקית מתנות לתינוק.

    במעמד אלפי הנשים שהשתתפו בתערוכת 'בלעבוסטע' הופרשה חלת ענק. על החלה בירכה הרבנית ימימה מזרחי. הפרשת החלה התקיימה בבמה המרכזית של התערוכה בעזרת המיקסר הענק של חברת 'בוש' המאפשר הכנת 4 ק"ג של בצק בבת אחת.

    מותג הטיפוח לגבר 'CREMA MEN' משיק סדרה חדשה של דאודורנט סטיק, בארבעה ניחוחות גבריים. הסדרה החדשה מצטרפת לסדרת הדאודורנטים לגבר הכוללת גם דאודורנט ג'ל ודאודורנט ספריי.

    מרפאת השיניים 'רפאל', בבעלותו של ד"ר רפאל בבקוב, משיקה קמפיין תחת הכותרת: "נפרדים מהתותבות. שוברים את הכוס!". הקמפיין מציג השתלת שיניים קבועות ביום אחד בשיטת 'ALL ON 4'.

    'מאוחדת' מובילה את דירוג קופות החולים בסקר החברות המובילות, שערך העיתון הכלכלי 'גלובס', באמצעות 'מכון שריד'. הסקר בדק את שביעות רצונם של המבוטחים בשורה של נושאים. במקביל ציינה 'מאוחדת' עשרים שנה למתן שירותי בריאות לתושבי קריית ארבע והר חברון. בקביעת המזוזות בבית המרקחת המשודרג במרפאה נתכבדו פרופ' אשר אלחיאני, מנכ"ל 'מאוחדת', מלאכי לוינגר ראש המועצה המקומית וטל שאול, מנהל 'מאוחדת' מחוז ירושלים.

    'קבוצת שטראוס' הודיעה היום כי מירית כהן מתמנה לדוברת הקבוצה. במסגרת תפקידה תהיה כהן אחראית לניהול תקשורת החוץ ודוברות הקבוצה הן בישראל והן במסגרת הפעילות הגלובלית של הקבוצה.

    'דרך המלח' פותחת סניף חדש ב'מרכז רימונים' בבני ברק. חדרי המלח של 'דרך המלח' משמשים לרפוי מחלות שונות בכלל, ולריפוי בעיות נשימה בפרט.



    0 תגובות