פלח שוק – פינת הצרכנות לפסח

    עפר גדנקן 1 Comment on פלח שוק – פינת הצרכנות לפסח
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    משחק שוקו תנובה לפסח'תנובה' הודיעה כי למעלה מ180 מוצרי חלב, ובהם מוצרים חדשים, יעמדו בפסח לרשות צרכני המהדרין. 'תנובה' מציעה גם מארזי חג ומחלקת משחק 'שוקו תנובה' לילדים.

    מטרנה - כשל''פ'מטרנה' הודיעה כי גם השנה תחליפי החלב ומגוון דייסות יהיו בכשרות לפסח בהשגחת 'בד"ץ העדה החרדית'. מהחברה נמסר כי תחליפי החלב זהים בהרכבם לתחליפי החלב במשך השנה והיחידים המכילים רכיב פרוביוטי.

    עילית - מגוון שוקולדים פסח'עלית' הודיעו כי גם השנה יופיעו על המדפים מגוון רחב של שוקולדים מתוצרתה כשרים למהדרין לפסח. בין המותגים שיימצאו על המדף: 'שוקולד פרה' במגוון סוגים וטעמים ומיני 'מקופלת'.

    המדריך'מאוחדת' בשיתוף 'בד"ץ העדה החרדית' תקיים גם השנה קו מידע על תרופות המותרות בפסח. מומחי 'מאוחדת' והבד"צ יענו לשאלות ביום רביעי, ט' בניסן בין 17:00-19:00 בטלפון: 073-2535880. בימים אלה רואה אור המדריך המעודכן של 'מאוחדת' לתרופות כשרות לפסח כפי שנערך ע"י 'בד"ץ העדה החרדית'. כמו כן, במסגרת התוכנית 'השתדלות לבריאות' יארחו, בשני הקרוב בשעה חמש בערב, ד"ר דוד מורל מ'מאוחדת' ואסף קליין את הרב חיים אידלס לתוכנית ספיישל לקראת פסח עם קו פתוח לשאלות המאזינים בנושא כשרות תרופות לחג.

    תמונה1'ברימאג' יוצאת במבצעים לפסח במסגרתם רוכשים מקרר LG מהמגוון שבמבצע, ובכל יום רוכש אחד יקבל את כספו בחזרה.המבצע עד י' בניסן. הקונים מקרר 4 דלתות של BEKO מהדגמים שבמבצע יקבלו סט מוצרים משלימים למטבח מהסדרה השחורה היוקרתית של המותג.

    ממלכת הילדים בקרית אתא'איקאה' תקיים בימי חופשת הפסח וחול המועד פעילויות לילדים בחינם. בין התאריכים ו' – כ"ב ניסן ייהנו הילדים מסדנאות יצירה והצגות. מהרשת נמסר כי כל המסעדות בחנויות כשרות למהדרין לפסח ללא חשש קטניות בהשגחת 'בד"צ בית יוסף'.

    רויאל טייגר ליילנד2_מוזיאון אגד-צבי וינשטוק'אגד' מזמינה את הציבור בחול המועד לבקר בחינם ב'מוזיאון אגד' בחולון. במוזיאון למעלה מ-70 אוטובוסים המספרים את ההיסטוריה של התחבורה הציבורית בארץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לי יש מקרר 4 דלתות של BEKO ואני חייב להגיד שאני מאוד מרוצה מהחברה שנותנת עליו את האחריות הוא התקלקל לי לפני חודשיים (הייתה לו נזילה של מים), והטכנאי שהגיע היה מאוד מקצועי…..