פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    הכינוס השנתי של 'ועדת מהדרין תנובה' יתקיים השנה בסימן 'כשרות חובקת עולם'. הכנס, המוקדש להיבטים הלכתיים בענף החלב, מתקיים זו השנה השלישית בירושלים, במלון 'פרימה פאלאס', ברביעי, ב' בניסן. ירצו בכינוס חברי ועדת המהדרין, הראשל"צ הגר"י יוסף והרב הראשי לישראל הגר"ד לאו.

    IMG_0233הושק סניף הדגל של רשת אופנת הכובעים 'בלמונטי' בכיכר השבת בירושלים. בטקס השתתפו בעלי הרשת ומנהלה ר' קובי רוטלוי, אישי ציבור ועשרות רבות של ת"תניקים נקבעו המזוזות בחנות. את המזוזה בפתח החנות קבע הגרב"צ אזרחי שליט"א, מראשי 'ישיבת עטרת ישראל' בירושלים.

    RC_Free_1'יפאורה' משיקה לפסח סדרת משקאות דיאט, שלדברי החברה הם היחידים הכשרים לפסח למהדרין. בחברה מספרים כי קו הייצור התאפשר בעקבות השימוש בממתיק 'סוכרלוז' הכשר לפסח למהדרין ללא חשש קטניות. הכשרת המפעל לפסח התבצעה בפיקוחו של הגר"א רובין שליט"א והגר"ש הכהן קוק שליט"א.

    אאא מאוחדת לוגו'מאוחדת' הודיעה על שדרוג השרות הטלפוני המאפשר עתה לקבל מידע מעודכן לגבי תורים. מהקופה נמסר כי הקשה של מספר תעודת הזהות תאפשר קבל מידע מדויק על מועד התור המתוכנן.

    חדש על המדף:
    קומפוזיציה טמבור'טמבור' הכריזה על פתיחת עונת הצבע והשיקה את משפחת 'סופרקריל' בהשקעה רחבת היקף. מוצרי הסדרה זכו לאריזות חדשות וסדרת סמלים שנועדו להקל על הבחירה בצבע המתאים.



    0 תגובות