ונהפוך הוא • אלעד כהן בטור רציני

    אלעד כהן 23 Comment on ונהפוך הוא • אלעד כהן בטור רציני
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלו אתה, כן אתה..'תן חיוך'….

    תגיד, יש לך כל יום שעה של תוכנית רדיו להגיש לנצל ולדבר על כל נושא שבעולם , ואתה וחברך המצקת (שוקרון בלע"ז) לא מפסיקים להשתולל,לצחוק,לחקות, לרקוד…לא נמאס לכם תגידו..??? לא נשאר לכם עוד מה לעשות בחיים..??? ובכלל..מה, כל יום יש לך מצב רוח??? אלו הן סוגי שאלות המופנות אלי כמעט דבר יום ביומו והנה לי ההזדמנות בעיצומו של חודש אדר הנהדר לנסות ולהשיב..

    נדמה לי שלהיות שמח אין פירושו לצחוק מבדיחה טובה או לדעת לספר אותה..השמח האמיתי הוא זה שמאיר ומשפיע על כל סביבתו, זה שכיף כל רגע לשהות במחיצתו (עיין ערך יהודה שוקרון למשל..) ולאוו דווקא במסגרת העבודה אלא גם בחיים בכלל..השמח האמיתי הוא זה שמשתדל מרגע שבו הוא פוקח את עיניו ועד לעצימתן להחמיא/לאהוב/ להעניק/ לפרגן/ ופשוט לחייך לחייך ושוב לחייך..

    גם אם עומדת לך על הלשון מילת ביקורת כלפי החבר/הבעל/האשה..נסה להתאפק ולומר זאת בעדינות ובצורה מחייכת..פעמים רבות אנחנו דורשים ומנסים להשיג לעצמנו בקשיחות איזו מטרה מהילד מהחבר או מהאשה כאשר בקלות יכולים היינו להשיג את אותה מטרה בנעימות ובחיוך..לא לחינם מצווה אותנו התורה הק' גם כשאנחנו עסוקים במצוות ה' לעשות הכל בשמחה ובטוב לבב 'הוד והדר לפניו עוז וחדווה במקומו'.

    ובחזרה לשאלות הנ"ל..אז זהו, שאם משתדלים שהשמחה תגיעה ממקור וממקום עמוק פנימי ואמיתי אזי אין לה סיכוי להיות שמחה מזויפת כי כך הרגלת את עצמך וכך אתה חי, הלוואי שנצליח ולו במעט להעביר קצת אנרגיות טובות קצת שמחה ואפילו חיוך קטן לאותם חשוכי שמחה לצערינו..כמה צער וכאב שיש בעמ"י לצערנו הרב..כמה קשיים כמה מחלות..אז מה, תעשה עוד תוכנית אקטואליה ?? עוד חדשות ?? עוד חידונים ??

    כדוד המלך שהיה מרקד ומכרכר לפני השי"ת לכבוד השי"ת..כך כל אחד ואחד שיכול קצת להתיז מי שמחה צוננים על אותן נפשות עצובות ואומללות חובה עליו לעשות זאת בכל דרך ובכל צורה אפ' של התבזות לעיתים, יעידו על כך כאלף עדים התגובות הרבות שאנחנו מקבלים יום יום שעה שעה מאלפי המאזינים ומעמך בית ישראל ישנם סיפורים רבים ומרגשים מאוד שלא כאן המקום לפרטם ועוד חזון למועד ואשרינו שזכינו..

    למסקנה יקיריי..נצלו את חיינו היפים והקצרים לשמוח ולחייך עד כמה שאפשר..החיים קצרים מדי כדי להתמרמר לפגוע ולהפגע..זה אמר עלי וההוא עשה לי והשני פגע בי..אין זמן המשיכו לחייך..רוצים לנסות..?!?

    ולסיום: איש אחד הולך ברחוב עם 2 סיגריות בפה..מישהו מסתכל עליו ושואל אותו 'למה 2 סיגריות ??? אחד לי ואחד לאח שלי שבכלא ענה האיש, אחרי שבוע האיש רואה אותו שוב והפעם עם סיגריה 1 בלבד..שואל אותו : איזה יופי, מה..אחיך השתחרר מהכלא..?!? האיש: לא..אני פשוט הפסקתי לעשן..;) פורים שמח



    23 תגובות

    מיין תגובות
    1. 23

      אהבתי!! נכון לכל השנה ולא רק בחודש אדר..

    2. 19

      הטור הזה כ"כ מתאים לאלעד כהן עם לב הזהב טהור שלו!!!!
      אלעד- אין עליך!!!

    3. 17

      לא אהבתי שקראת לי מצקת!!!!!!!!!!!! 🙂

    4. 12

      תותח אין אין עליך כל מה שתעשה אני יאהב

    5. 11

      סוף הדרך של טור
      תודה לאלעד כהן זמר החתונות המוביל בארץ

    6. 10

      כל מילה – פנינה!
      אלעד היקר, תודה רבה, המשך כך.

    7. 9

      נוגע ללב. זה כל כך נכון!!
      ודרך אגב, אני משוגעת על התוכניות של אלעד כהן ויהודה שוקרון…..
      תמשיכו לשמח אותנו!!!!!! תודה רבה לכם..

    8. 8

      נאים הם הדברים למי שאמרם, ישר כח אלעד!!! עליך נאמר נאה דורש נאה מקיים, תודה לך בשם כל המשפחה שלנו שאוהבים ומרותקים לכל סוגי התוכניות המוגשות על ידך תמשיך לעשות חיל 🙂

    9. 7

      פשוט נהנתי לקרוא כתיבה מהלב
      תדעו לכם שכל פעם שיורד המצברוח שומעים אתכם ואי אפשר להשאר אדישים אתם ענקים

    10. 6

      אלעד היקר!
      אני כ'כ נרגשת! תמיד יידעתי עד כמה אתה מיוחד אבל עכשיו אני קבלתי הוכחה!
      פשוט תענוג להיות אמא שלך….
      ( באווירה פורימית)…
      ד'ש מאבא והדינוזאור……

    11. 5

      אלעד כהן אתה חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    12. 2

      חחחח עלאק "יעל" "ואברהם" אותו בנאדם קנאי שמגיב ועונה לעצמו תחת זהות שונה ואם יהיה צורך גם נפרסם מי אתה..דוחה ומגעיל שכמוך…

    13. 1

      טוב זה ידוע לכולם
      שאין על אלעד כהן עולם
      תכניות יפות ומגוונות
      בכל יום ובכל השעות
      וכמובן כישרוני ברמות
      כל השנה ולא רק בפורים
      לכולם מעלה שמחה על הפנים
      אין עליך!!!!