משתה היין של קול חי • זהו את המחופשים

    עופר גדנקן 15 Comment on משתה היין של קול חי • זהו את המחופשים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באולמי נאות ירושלים התאספו שדרני קול חי לחגיגת משתה היין. החבר'ה התחפשו, היין נשפך כמים והמצב רוח היה בשמים. את התוצאות שמעתם בתוכנית משתה היין בליל פורים.

    בואו לזהות את השדרנים.

    יוסי אייזנטל פורים אלעד כהן פורים טוקר אסף קליין אלעד כהן בצלאל קאהן מונק קליגר אזולאי ישראל שלמה פורים שוקרון קובי אלי פורים IMG-20140310-WA0034 הופמן קליין שבר פורים ולדר אוסטיידשר מונק אבי רוזן טוקר סלע פורים משה יצחק אוסדייטשר פורים בני רבינוביץ פורים אריה מונק בצלאל קאהן קול חי פורים פורים משתה היין משתה היין פורים משתה היין פורים אבי רוזן קובי סלע מנחם טוקר פורים יהודה שוקרון פורים



    15 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      אני לא מבינה, התוכנית הוקלטה לפני פורים?????

    2. 11

      למה אין שידור חי טוקר אמר שיש ואין.

    3. 8

      פורים שמח אין עליכם שימחתם אותנו כמו שצריך אני בטוח שגם בירושלים גם תמחו אותנו תודה נ.ב. אם תוכלו לתת לי בבקשה את הדיסק של שוואקי "קולות"

    4. 7

      זיהיתי את עצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

    5. 6

      היה שידור פפפפפפפפפפפפפפפפפפצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצההההההההההההההההההההההההההה 🙂 נהננו מכל שניה!!!!!!!!!!!!

    6. 5

      בא נתחיל לזהות, התמונה הראשונה – יוסי אייזנטל, השניה – אלעד כהן, השלישית – …., הרביעית – ???, החמישית – אלעד כהן ובצלאל קאהן, השישית – הרב אריה מונק, דוד קליגר ואלעד שוור, השביעית – אלעד ויהודה, השמינית – להקת ברדיט'שב, התשיעית – חיים הופמן ו???, העשירית – חיים ולדר משה אוסדיטשר ואריה מונק, הבא בתור – אבי רוזן, מנחם וקובי'ס. וזהו, נגמר המקום מי שיודע את הסימני שאלה שישלים.

    7. 4

      למה אין את התמונה שלי?
      או שאני כבר לא מזהה…..
      טוב אני שיכור לגמרי!

    8. 3

      ברביעית זה אסף קליין,בתשיעית זה הופמן,אסף קליין ואלעד שאוור בשישית זה לא אלעד שאוור זה-ישראל שלמה אז אולי-so maybe !!!!!!!!! בתכל'ס אתה גולש מצטיין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9. 2

      אני לא מבינה איך אריאל ברמן העיז לא להגיע??????????????????????????????????????????????????????????????.