הרס בית הכנסת: "יום שחור לעיריית ירושלים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרס בית הכנסת: "יום שחור לעיריית ירושלים"
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ירושלים הרסה בית כנסת בגילה באטימות וללא שמיעת שני הצדדים.
    חברי מועצת העיר רמי לוי, מיכאל מלכיאלי ואריה קינג הגיעו למקום הריסת בית כנסת ששכן בדירה בשכונת גילה ונהרס בשעה האחרונה על ידי העירייה.
    קינג כתב היום: "לפני שעתיים הוזעקתי על ידי ידידי,יו"ר הקואליציה בעירייה רמי לוי, לרחוב השיש 7 בשכונת גילה. במקום עבד באגר של עיריית ירושלים והיה עסוק בהרס בית הכנסת שממוקם בבית פרטי. יש מקרים בהם אדם צריך להחליט מה חשוב ומה יותר חשוב. הריסת בית כנסת בירושלים בשעה שהעירייה לא הורסים (כמדיניות!) מסגדים בגלל "הרגישות" הכרוכה בכך… מבחינתי כנבחר ציבור, זה אחד הרגעים.

    לכן,רמי לוי ואני שלחנו מכתב לראש העיר ובו הודענו שבמידה וייהרס בית הכנסת אנו פורשים מהקואליציה. לא ציינתי, אך העירייה הגיעה עם שחר,ללא התרעה מוקדמת. את הצו הריסה הוציאו במעמד צד אחד. זה לא מעשה חלם , זהו מעשה סדום ועמורה.

    גם יו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים נתי לסרי נפגש  וביקש מראש העיריה ניר ברקת לכנס ולדון בפורום ההנהלה בנושא רגישויות הטיפול במבני דת לאור ארוע בית הכנסת בגילה, לוודא שאירוע חמור זה לא יחזור על עצמו , "לצערינו מדובר בהליך ביצוע שיפוטי שכבר איננו עירוני ודין ודברים בנושא נמשך בשנה האחרונה ועל הצדדים לנהוג כהלכה" אמר לסרי.

    טרקטור הרס IMG-20140212-WA0015 טרקטור IMG-20140212-WA0049


    0 תגובות