- רדיו קול חי - -

פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

https://files.93fm.co.il/uploads/2014/01/pelach-22.1.14.mp3 [1]

31570 hadmaya new_Gush_halav_mehadrin_200g [2]'תנובה' יוצאת במהלך רחב היקף במותג 'גוש חלב'. מוצרי המותג ישווקו באריזה קשיחה הניתנת לפתיחה וסגירה חוזרת שומרת טריות. בנוסף, כך מסרה החברה, האריזות ישווקו בעדכון עיצובי קל. 'גוש חלב' היא גבינה חצי קשה בעלת 28% שומן, בכשרות ועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן.

'כללית' ו'עזר מציון' הודיעו על שיתוף פעולה מיוחד במקרי חירום. במסגרת שיתוף הפעולה הוסכם כי פניות לטיפול חריג ומיוחד שיגיעו ל'כללית' ממנהלי 'עזר מציון', יקבלו עדיפות גבוהה לטיפול אצל הרופאים המקצועיים של הקופה.

'בנק פאג"י' השיק קמפיין פרסומי חדש תחת הכותרת "שלושת התחנות". לדברי הבנק הקמפיין יצר גל של פניות מצד לקוחות חדשים. בבנק מסבירים כי בתכנית מחולקים הלקוחות לפי התחנות השונות במעגל החיים החרדי, כשלכל אחד מהשלבים מוצע חשבון עם הטבות המתאימות לו.

פועלים UP [3]'בנק הפועלים' השיק את "פועלים UP" – חשבון בנק שמסייע, כך לדברי הבנק, להתנהל נכון. השירות החדש כולל שישה מוצרים ושירותים בהם: "up אקטיבי" המאפשר להגדיר פעולות אוטומטיות בחשבון כגון חיסכון או כיסוי מינוס מפיקדונות; "UP CARD" – המאפשר להעביר כסף באמצעות כרטיס נטען בינלאומי; ו"up חכם" המאפשר לדחות חיובים שוטפים בעו"ש למועד אחר בחודש. חלק מהשירותים בתשלום, כשחלקם ניתנים בתקופה הראשונה ללא תשלום.

elal [4]'אל על' הודיעה על תגבור הטיסות לפריז בקיץ. החל מכ"ח באדר ב' (30 במרץ), יופעלו עד 23 טיסות שבועיות לבירה הצרפתית בהן טיסת צהרים חדשה, שתופעל בימים ראשון עד חמישי במטוסי ה–737-900ER החדשים.

חדש על המדף: 

green_00_status-on [5]חברת 'וויסבורד' משיקה את ה'חמקר': מתג מיוחד לדוד השמש המסמן באמצעות נורה האם יש מים חמים. מהחברה נמסר כי מדובר בפתרון חסכוני המונע בזבוז מים וחשמל. המוצר כולל שעון שבת מובנה, ונמכר בחנויות חומרי הבניין ליד ביתכם.