במת המוזיקה • 40 להאסק, 13 לאליטוב, 1 לזיגלר

    דוד קליגר 7 Comment on במת המוזיקה • 40 להאסק, 13 לאליטוב, 1 לזיגלר
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום שנכפל בו כי טוב מלבלב גם לכם והפעם אנחנו עם במה מוזיקלית ומיוחדת לקראת ט"ו בשבט שיחול כבר מחר בלילה.

    במה שלישית מהווה חזקה. אנו שמחים על התענינותכם בבמה ובתכניה, מודים לכם על החומרים שאתם שולחים לנו במייל האדום, ואנו מצידנו בשמחה מפנקים אתכם חזרה.

    אז הנה אנו קופצים לתוך החדשות, היישר לכל מה שעשה לנו את השבוע האחרון.

     

    ידיעות אחרונות

     

    חדש: גד אלבז מברך את השנה

    לקראת ט"ו בשבט הממשמש ובא לטובה, משחרר גד אלבז שיר ראשון "ברכת השנים", וזה מתוך פרויקט חדש שבדרך, לא פחות ולא יותר אלבום שלם משיריו של עובדיה חממה "שירת הארץ" שמו – בביצוע של גד שהינו פסיפס שלם של פיוטים ותפילות עתיקות וחדשות, שירי זיכרון, הודיה, כיסופים ושירי אהבת הארץ.
    המילים מן התפילה, הלחן העיבוד וההפקה של עובדיה חממה.

     

    בריו עורך טיש

    לקראת הטישים שיערכו בט"ו בשבט בארץ ובעולם, בריו חקשור חזר להתגורר בארה"ב ומשיק מיזם חדש העונה לשם 'בריו טיש'…האזינו ללחן חדש של ניגון ללא מילים אותו חיבר חקשור לכבוד המיזם המיוחד, חשוב לציין שזה עוד לפני מיקס סופי…

     

    יהושע לימוני שר תמיד לפעמים

    יהושע לימוני ממשיך להרשים ולעניין והפעם לא רק את האוזן, אלא גם בעין, כשהוא מוציא את הקליפ לשירו האחרון "לפעמים", השיר והקליפ מציגים את סדר יומו הפשוט של יהושע כמוקיון שיוצא מהבית, דרך העבודה במסעדה ועד בית הכנסת שמטעין את הנשמה שלו באנרגיות חדשות וחיוביות, זהו הסינגל השני שלימוני משחרר מתוך אלבומו החדש והשלישי במספר שעתיד לצאת בחודש הבא, ועד כה מסתמן כאיכותי במיוחד.

    יהושע לימוני פייסבוק

    יהושע לימוני מתחפש לכבוד הקליפ של לפעמים, מתוך פייסבוק

     

    וגם חיים יהודה שר לפעמים

    זמר חדש חיים יהודה שמו, מגיש סינגל בכורה הנקרא "לפעמים", ומתוך אלבום בכורה שעתיד לצאת בקרוב, מילים ולחן חיים צרפתי, עיבוד והפקה ומוזיקלית שי שמואל.

     

    על טל צמח שמעתם?

    הנה עוד זמר חדש טל צמח שמו, מגעיש סינגל בכורה שהלחין וכתב "ה' גדול", על העיבוד הופקד שי ראובני.

     

    הלל פולק ושבת קדש

    הזמר והמלחין הלל פולק, מגיש סינגל חדש שהלחין "ושבת קדשו" שמו, השיר הופק בעיבוד קולי של המוזיקאי המוכשר יענקי לנדאו. ובליווי מקהלת נעימות, אנשי עקשטיין על העיבוד, ועל ההפקה שמואל גרינפלד.

     

    דוד אליטוב מנעים זמירות עם נרננה

    בשבת האחרונה נחגגה במלון סיטי טאוור ברמת גן שמחת בר המצווה לבחור הת' שניאור זלמן אליטוב, בנו של איש התקשורת ועורך עיתון משפחה יוסי אליטוב, לקראת השמחה יצא אלבום מיוחד בו מככב בן נוסף של אליטוב – דוד, את האלבום "אנעים זמירות" הפיקה, יזמה ביצעה ומלווה מקהלת 'נרננה' אותה מנהל מוסיקאלית המעבד יהושע פריד, על הניצוח הופקד יעקב רוזמרין ועל הנגינה ישראל גודלקנופף, אנו מאחלים לחתן ואביו המון מזל טוב ונחת ומזמינים אתכם להאזין לשיר הנושא "אנעים זמירות" החבד"י והמוכר.

     

    גם דיקמן מנעים בזמירות

    אחרי השיר שלו אנעים זמירות…מתברר שיואלי דיקמן עובד על אלבום חדש לנער הפלא עילי אבידני, ובימים הקרובים כבר אמור לצאת סינגל ראשון, בשבוע האחרון הגיע לאולפן הגיטריסט אבי סינגולדה להקליט את הגיטרות, ואנחנו הצלחנו לשים יד על הקלטה בלעדית מתוך האולפן, וביומן חדשות המוזיקה בתוכנית מוצ"ש חי השמענו אותה…תקשיבו ליואלי שמסביר לאבי איך לקרוע את המיתרים..:), מרתק!

     

    נייעס פון אמריקע

    ירחמיאל זיגלר בדולר

    לקראת היארצייט השלישי של היוצר והזמר משה יעס ז"ל יוצא ירחמיאל זיגלר בסינגל ראשון מתוך אלבום לזכרו של יעס Flying without Instruments, את השיר כתב כמובן יעס כמו את שאר השירים שיהיו באלבום שייקרא 'אייכה'! למי שמעוניין ניתן לרכוש את השיר בדולר אחד במוסטלי מיוזיק..

     

    חגיגות 40 ל'האסק'!

    ביום ראשון האחרון התקיים הערב המיוחד של האסק 27 – ערב מיוחד במלאות 40 שנה לקיומו של הארגון…ולא ניכנס לוויכוח על התוכן ברמה של מי צריך להופיע שם וכו'….דבר אחד ברור מה שהיה היה והמוזיקה של היום היא לא המוזיקה של פעם לצערינו…בכל מקרה הופיעו שם אברהם פריד, אוהד מושקוביץ, ארי גולדוואג, היום השמיני, אייבי רוטנברג, בני פרידמן, הרכב בשם 'ישיבה בנד', ואחרון חביב ברוך לוין.

    הנה קטע נוסטלגי ומוכר: ליפא עם Abi Me'Leibt

    וגם זה מהאסק: פריד שר ורוקד ממיטב ניגוני חב"ד

     

    אהרן חי קפון בוטח

    אהרון חי קפון יוצא בסינגל "בך אבטח" – שיר שכולו תפילה כנה מליבו של אדם תמים, שנשלחת לבורא עולם, סינגל שלישי מתוך האלבום שבדרך, גם בשיר הזה הלחן ארמני, את המילים כתב קפון שצירף אליו לעזרתו בעיבוד את אורחאן טורק.

     

    מילים ותווים

     

    גולן אזולאי על השגעונות של הנורמליים

    בעולם שלנו לא כ"כ פשוט להיות נורמאלי תמיד חייבים איזה גימיק או שיגעון כלשהוא ובדיוק לנישה הזו נכנס הזמר והשחקן גולן אזולאי ומגיש את הסינגל שכביכול לועג לשיגעון הזה – "להיות נורמאלי", סינגל השלישי מתוך האלבום החדש שבדרך, שיר עם ביקורת חברתית על "שיגעון הריאלטי" שאוחז במדינה שלנו היום, השיר מתגעגע לזמנים שבהם נתנו כבוד לתהליך, להתפתחות אישית, או כמו שאומר גולן "בשביל להיות היום נורמאלי אתה צריך להשתגע כי הנורמאלי לא נורמאלי לפחות את זה אני יודע…"

    גולן אזולאי פייסבוק

    גולן אזולאי, מתוך פייסבוק

    לא רק ליפא

    לא רק ליפא שר במחאה על הסלולרי. תכירו את הרב שלום מוסקט תושב ארה"ב שכתב מילים למנגינה הידועה של השיר 'כולם אהובים' של מב"ד, מילים שכל כולם נגד האייפון, הפייסבוק והטכנולוגיה המהירה והמקוונת שאופפת אותנו ותופסת לנו את כל היום ומבזבזת זמן. על העיבוד והביצוע הופקד מנדי פיש.
    כאן תוכלו להוריד את השיר בחינם, ואם מישהו מכם בעקבות כך החליט לחזור לחיות חיים נורמליים, והיה זה שכרינו!!

     

    טל נאה עולה ועולה

    טל נאה יצא בסינגל חדש ומרגש "יעלה יעלה" פיוטו של רבי ישראל נג'ארה וזה מתוך פרויקט חדש של סדרת הקלטות שהצטברו לאלבום של פיוטים החביבים על טל ועליהם הלחין מנגינות חדשות, טל עצמו שר ומנגן בעיקר בגיטרות ויחד איתו מנגנים מיטב המוסיקאים ביניהם אלי פרקש על התופים, אלון הלל על הבס, ואחיה אשר כהן-אלורו על הפסנתר.

    טל נאה פייסבוק

    טל נאה, מתוך פייסבוק

     

    דניאל מזרחי בדיסק שני

    את דניאל מזרחי כולכם מכירים…ולמי שעוד לא מכיר… מדובר בבחור משותק בגופו אך גאון במוחו שכבר הספיק להוציא כמה אלבומים עם שירים שכתב וכעת עובד על אלבום נוסף שייקרא "דניאל והחברים 2", והוא מבקש את עזרתנו שנצא בקריאה חמה לאומנים שחפצים לשיר באלבום ולבצע שיר משיריו שיצרו איתו קשר ב-0542152890 או במייל [email protected].
    אנו יכולים בהחלט לומר בשמם של אומנים ששיתפו פעולה בדיסקים קודמים שמדובר בחוויה של ממש… מומלץ!

     

    פדידה מבלה

    המפיק דוד פדידה שוהה בארה"ב ועושה שם שמות מוסיקליות חיוביות, למשל פגישה בין הזמר אוהד מושקוביץ עם יצחק רוזנטל מ'שלשלת', לעבודה על אלבום חדש, פגישה נוספת של אוהד עם יוסי גרין על לחנים חדשים, וגם טיפול מסור באוהד בכל מה שנוגע בהופעתו בהאסק, ולמרות זאת מצודתו של פדידה פרוסה עד בני ברק כי באולפני FDD נצפו 'צמד רעים' יחד עם המלחין אלי קליין (כהן), ומסתבר שהם מתכננים קאמבק, אנחנו מאחלים בהצלחה ומתתינים בשקיקה לתוצאות.

    ולסיום: הנער אבישי רוזן מעדכן אותנו שהוא סוף סוף חוזר להקליט באולפן לאחר חילוף הקול, מסקרן אתכם איך הוא נשמע כבוגר? גם אותנו!

     

    הדשא (הירוק) של השכן

    מערכת רדיו קול חי על כל שלוחותיה מוסרת את תנחומיה הכנים לעו"ד שימי גרוס (שימיקס) והמשפחה, שישבו שבעה על אביהם ז"ל, יהי רצון שלא תדעו צער ותנוחמו מן השמים.

    ברכת מזל טוב חמה ולבבית לטכנאינו היקר והאהוב שגיא פרלמוטר לרגל אירוסיו בשעה טובה, יזכו הזוג לבניין עדי עד!
    מזל טוב לצלם המוכשר קובי שירה לרגל בת מצווה לבתו, שיזכה לרוב נחת.
    מזל טוב לצלם יעקב לדרמן לרגל הולדת בתו, מזל טוב לעורך אתר 'כיכר השבת' חיים אילוז לרגל הולדת הבת, תזכו לגדלן לתורה לחופה למצוות ולמעשים טובים.
    מזל טוב לאיש והעבודות לחרדים אביגדור רבינוביץ לרגל יום ההולדת, מזל טוב לעמיתנו וידידנו חיים שפירא ממודיעין עילית לרגל יום ההולדת, תזכו לעוד המון חורפים מאושרים ושמחים.

    מחכים לחומרים שלכם, מקווים שתהנו, ולהתראות בשבוע הבא!



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בנוגע להאסק אם כבר פריד אז למה לא בן דוד?!
      זה נכון שהם כבר שניי'ם שמיצו את עצמם בהאסק. אבל למה כך לפגוע אחד כן והשני לא?! לא יפה…
      ותודה ענקית!
      זה מרענן להתעדכן מה קורה מידי שבוע

    2. 4

      לתגובה 3
      לא בן דוד פירושו שהאירוע היה מעורב, מב"ד לא שר באירוע לא מופרד.

    3. 3

      תודה לדוד קליגר על הבמה המושקעת.
      ומזל טוב ענקית ל'שגיא' לאירוסיו.
      מאחל "חצקאלע" מ'דבר העם' בתוכנית תכל'ס לשעבר.

    4. 2

      מה קורה למדור של השבוע ?
      אנו מחכים בכליון עינים…
      דוד, התייאשת ?

    5. 1

      נו יאלה אחרי שני מדורים מתייאשים לא יפה