- רדיו קול חי - -

החלום שנגוז • הסוף העצוב של חברת סיפמי

חברת sipme שקיימה ניסוי שיווקי לאספקת שרותי טלפוניה בטכנולוגיה חדשנית סגרה את החברה היום. הניסוי והשרות סופקו במסגרת רישיון זמני שהעניק משרד התקשורת ל sipme.

באמצעות אפליקציה המותקנת במכשיר הסלולארי ומתחברת על גבי רשת האינטרנט באמצעות WiFi או 3G לשרתי sipme, היה ניתן לחייג לכל מספר sipme אחר בחינם, לקבל שיחות מכל מקום בעולם בחינם, ולחייג לכל יעד בעולם בתעריפים זולים ביותר, ההרשמה לשרות לא הייתה כרוכה בדמי מנוי או התחייבות. כאמור, היום הם סגרו את החברה.

וכך נאמר באיגרת האחרונה ללקוחותיהם:

לקהל לקוחותינו שלום רב
חברת סיפמי מספקת שרות טלפוניה במסגרת ניסוי שיווקי במשך ארבע שנים
הניסוי השיווקי אמור היה להמשך כשנה אך נמשך עד עצם יום זה עקב פעילות פלילית של משרד התקשורת ועובדיו אשר עיוותו את החוק והצליחו לשלול מאיתנו את זכות הקיום בדמות מחסומים בירוקרטים שונים ומשונים ואוזלת יד מבישה מול בעלי ההון, זאת כאשר החוק קובע במפורש כי עד תאריך 01/01/2011 יינתן רישיון קבע, אך הסתבר כי החוק איננו באמת קיים כאשר מדובר בהכנסת תחרות אמיתית כנגד בעלי ההון והשררה.
בשנה האחרונה ניסינו לדרוש ממשרד התקשורת לפעול כאמור בחוק אך ללא הואיל, עובדי המשרד שבויים לחלוטין בקשרי שוחד עם גורמים פליליים אשר שולטים במדינה ללא בחירות.
חוק הריכוזיות והרבה חוקים אחרים הינם רק שלט עם מילים יפות, בפועל אין אכיפה של החוק וישנה שחיתות בכל פינה, מדינת רודנות אשר מדכאת את נתיניה ופוגעת בזכויות בסיסיות כגון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.
חברת סיפמי השקיעה הון עתק בכדי הקמת השרות ולא הכניסה רווחים כלל ומוכרת כמעט במחירי עלות את שרותיה תוך עמידה מוחלטת בהוראות החוק, תוך חוויית ההתעללות של משרד התקשורת ועובדיו בחברה "חדשה" תוך שהם מכשילים במכוון כל פעילות, כל ההחלטות ניתנו לטובת אותם אנשים אשר שולטים במדינה ללא בחירות.
התנהלות זאת הגיעה עד נפש ולא נוכל להמשיך לחוות את הביזיון השלטוני המתמשך ומכורח זאת החלטנו לסגור את השרות בישראל ואת הקידומת 078555 היום.
לקבלת סכום היתרה בחשבונכם תוכלו לעשות כך תוך ביצוע פנייה פשוטה למייל הידוע שלנו בכתובת [email protected]
לקוחות אשר מרגישים מרומים מהתנהלות המשרד ומאיבוד מספר הסיפמי שלהם יכולים לפנות למשרד התקשורת בטענה שהנ"ל לא עמד בהוראות החוק ופעל בהסתרה, אי מענה, סילוף הנתונים, והחליט החלטות מנוגדות לחוק לחלוטין תוך הפקרת רכוש ופגיעה חמורה בחוקי יסוד בסיסיים.
תלונות ניתן לשלוח באמצעות הפייסבוק של שר תקשורת גלעד ארדן.
אני סיימתי, עכשיו זה בידיים שלכם וגם ההפסד כל כולו שלכם.
אני מודה לכם על השתתפותכם, ומודה לכם על סבלנותכם.
תודה
טמיר אביגדור

במשרד התקשורת לא אהבו את המכתב המדובר ושלחו לטמיר מייל נזעם. הוא את המייל העביר ללקוחותיו עם הערות בסוגריים.

"משרד התקשורת לשכת היועצת המשפטית
הנדון:הודעתך אל לקוחות סיפמי מיום 13/01/2014

נודע לנו זה מקרוב ולתדהמתנו,(נדהמו שאני דורש שישיבו את מה שגנבו) כי מסיבות שאינם מובנות לנו,(וזה גם לא מובן להם) שלחת לקהל לקוחותיך, המקבלים שרות במסגרת רישיון הניסוי השיווקי שניתן לחברת סיפמי בע"מ על ידי משרד התקשורת, הודעה לפיה חברת סיפמי מפסיקה החל מהיום לספק את שירותיה המופעלים במסגרת הרישיון האמור.

המכתב כולל השתלחויות חסרות רסן במשרד ובעובדיו, האשמות חסרות כל שחר ואמירות שקריות העולות לכאורה כדי הוצאת לשון הרע והעלבת עובד ציבור, המהווה עבירה פלילית.

(אני מזמין אתכם לעימות בו אוכיח אתכם כי גנבתם שיקרתם ומעלתם בתפקידכם הציבורי לכן לא מדובר בהוצאת דיבה והעלבה אלא אמת פשוטה ומוכחת)

המשרד שוקל את אופן תגובתו להתבטאויות אלה לרבות בכל הנוגע לפעולתך כבעל רישיון מכח חוק התקשורת. (פתאום המשרד שוקל ועובד, וואלה איזה יופי)

הנך נדרש לשלוח לאלתר הודעה לכל לקוחותיך, ובה לכלול אמירה מפורשת לפיה הינך חוזר בך מכל האשמות שנכללו בהודעה האמורה לעיל כלפי משרד התקשורת ועובדיו, ומתנצל עליהם."

(הבנתם כל מה שחשוב להם שלא ידעו שגנבו את רכושי לאור יום, לתת לפעול כמו בן אדם זה לא כל כך חשוב).