אילה בן גביר: "נחצו קווים אדומים, אני מסתובבת עם אקדח"

    אסתי פלד No Comments on אילה בן גביר: "נחצו קווים אדומים, אני מסתובבת עם אקדח"

    אילה בן גביר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "לבוא בשבת עם מגפונים מחוץ לבית הכנסת, זה לחצות את הקווים האדומים. אני הולכת בארץ בצורה בטוחה, אני מסתובבת עם אקדח, אני לא מפחדת מאויבים מבחוץ, וגם לא מהאנרכיסטים" | האזינו

    צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהה בשבת עם משפחתו בכפר אוריה. בעת שהיה בבית הכנסת הגיעו מפגיני שמאל וכרזו לעברו קריאות במגפונים, עד שכוח משטרה חילצו בשלום מבית הכנסת.

    רעייתו, אילה בן גביר שוחחה על החוויה הקשה עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר". "אני בעד הפגנות, גם אני הפגנתי הרבה פעמים בחיי. אבל הם חצו את כל הגבולות, לבוא בשבת עם מגפונים מחוץ לבית הכנסת, זה לחצות את הקווים האדומים".

    "אני זוכרת את ההתנתקות זה לא היה מזמן. מבחינתנו זה היה הרס נוראי ברמה שאי אפשר להכיל. אבל אנחנו לא ניסינו להחריב את המדינה שאנחנו חיים בה" הוסיפה. "אני מבינה את הכאב של השמאל, אבל הם לא יכולים לשרוף את המדינה רק כי הם לא מקבלים החלטות".

    לשאלת המראיינים האם היא חוששת להסתובב בארץ ענתה: "אני הולכת בארץ בצורה בטוחה, אני מסתובבת עם אקדח, אני לא מפחדת מאויבים מבחוץ, וגם לא מהאנרכיסטים.
    אני מאמינה בכל מה שאיתמר עושה, הוא בודק כל דבר לעומק. הוא עובד קשה מאוד, ואני בטוחה שהוא יביא את השינויים שהוא רוצה".

    השניים הוסיפו ושאלו האם היא רואה שינוי אצל איתמר מאז מונה לשר בכיר בממשלה. "יש אצלו כובד אחריות, הוא מבין את המשמעות שיש לכל החלטה, ובודק כל חוק שמגיע אליו אם יש מה לתקן" אמרה.

    בעניין מאבקי השר עם היועמשית אמרה בן גביר: "נראה שהיועמשי"ת עוצרת את הממשלה, אולי לא מתאים לה שיש ממשלת ימין. לדוגמא חוק הפרוקטשן, בן גביר כבר אמר לפני הבחירות שהוא יעביר את זה, וזה דבר הכי הוגן שיש, אנשים משלמים כסף למחבלים שלא ייפגעו בהם".

    לסיום, התייחסה בן גביר לכינויים של ראש האופוזיציה כלפי בעלה ואמרה: "לא אמורים להגיב בכלל ללפיד. הוא אדם כושל שלא עשה כלום למען המדינה. הוא יכול לומר שר הפיתות כמה שהוא רוצה, אבל האסירים מבינים סוף סוף שיש שינויים, הם לא יכולים להכין לעצמם איזה פיתות שהם רוצים עם הזעתר והמלח, וגם הורידו להם שעות מים חמים במקלחת, זה משפיע".

    הריאיון המלא:



    0 תגובות