עו"ד גונן בן יצחק: "מותר לחוקק, אסור לשנות שיטה"

    אסתי פלד 2 Comment on עו"ד גונן בן יצחק: "מותר לחוקק, אסור לשנות שיטה"

    אחד ממובילי מחאות השמאל עו"ד גונן בן יצחק לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "מותר לממשלה לחוקק חוקים, אבל לא לשנות את שיטת המשטר. היא משנה את בית המשפט, ועושה שינויים שמשנים באופן טוטאלי את המדינה" | האזינו

    צילום: צילומסך מתוך ערוץ היוטיוב תנועת המחאה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד גונן בן יצחק, ממובילי מחאות השמאל נגד הרפורמה במערכת המשפט, ונגד ממשלת הימין, התראיין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר".

    "אנחנו רוצים לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית. היהדות היא חלק מאיתנו, אנחנו כחילונים עשינו טעות מאוד גדולה, שהפקרנו את היהדות" פתח בן יצחק. "בבחירות הצביעו לגוש השינוי רק מעט פחות מלגוש השני, אבל בשורה התחתונה הגוש שלנו התפרק, בגלל טעויות שעשינו. הפקרנו את הערבים, וגם בתוך מפלגות השמאל לא היה סדר".

    "במדינת ישראל ישנם מיעוטים שהם חלק מהפוליטיקה, וגם להם יש זכות לומר מה דעתם. אנחנו לא נוחלים הצלחות עכשיו מול הציבור הערבי" הוסיף בן יצחק. "מותר לממשלה לחוקק חוקים, אבל לא לשנות את שיטת המשטר. היא משנה את בית המשפט, ועושה שינויים שמשנים באופן טוטאלי את המדינה".

    "יש בממשלה כמות גדולה של עבריינים. הציבור לא ידע כלל מה תוכן הרפורמה לפני הבחירות. אני שמעתי שביסמוט אמר לפני הבחירות שהוא לא יודע לענות מה תהיה הרפורמה" אמר.

    "נתניהו המסית הגדול ביותר שהיה למדינת ישראל. האנשים שלו שלחו קליע לבן של בנט. כתבו דברים נוראיים על אשתו של לפיד, לא שמענו את נתניהו מגנה את זה" כך לדברי בן יצחק.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      המשפט היחיד הנכון זה שעשיתם טעות בכך שהפקרתם את היהדות. מודה ועוזב ירוחם. ועליכם חובת ההוכחה.
      מעבר לכך כל מה שאמר קשקושים והבלים.

    2. 1

      חוצפה גמורה! למה מראיינים אדם כזה? "יש בממשלה כמות גדולה של עבריינים"! זו הוצאת דיבה מהסוג המלוכלך, של נעליך מעל רגליך, כשאתה מדבר על אנשים כאיתמר בן גביר (גם כן עבריין, אפשר לחשוב שפרץ בנק…).
      ומה הוא מקשקש? מי משנה את פני המדינה? בסך הכל להחזיר את המצב שהיה לפני אהרן ברק (שהוא זה ששינה את המדינה), לשנות מצב שכמה שופטים מכריעים בלא סמכות בחיי אדם (יש הרוגים ידועים ל"ע, כתוצאה מהשקפת עולם מסולפת של חלק מהשופטים ואכמ"ל).
      אם נתניהו מסית, מה נגיד על לפיד הפושע, שיודע היטב היטב (למרות הבורות שלו הידועה), שאין בריפורמה שום פגיעה בדמוקרטיה, ומוכן להחריב את המדינה, מתוך שנאה ותסכול שלא הגיע לשלטון!