"צאו למחות": טראמפ חושש ממעצר וקורא לתומכיו

    אבי יעקב 2 Comment on "צאו למחות": טראמפ חושש ממעצר וקורא לתומכיו

    טראמפ מביע חשש ממעצר בשבוע הקרוב. הנשיא לשעבר כתב לתומכיו וקרא להם להיאבק נגד המהלך: "יש סימנים שיעצרו אותי. תמחו, תחזירו לנו את המדינה". פרקליט המחוז סירב להתייחס בדבר המעצר המסתמן

    תמיכה בטראמפ בירושלים צילום: פלאש90
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שגורמי אכיפת החוק בניו יורק ערכו הכנות ביטחוניות לאפשרות שיוגש כתב אישום נגד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, כתב לתומכיו לצאת ולהפגין מאחר שהוא עתיד להיעצר ככל הנראה ביום שלישי הקרוב: "הדלפות בלתי חוקיות. ממשרד התובע המחוזי במנהטן מצביעות על כך שהמועמד הרפובליקני המוביל והנשיא לשעבר ייעצר ביום שלישי הקרוב".

    "האומה שלנו הפכה למדינת עולם שלישי והיא גוססת. החלום האמריקני מת! האנרכיסטים של השמאל הרדיקלי גנבו את הבחירות שלנו לנשיאות, ויחד איתם את הלב של ארצנו. פטריוטים אמריקנים נעצרים ומוחזקים בשבי כמו חיות, בעוד שפושעים ובריונים שמאלנים מורשים להסתובב ברחובות, להרוג ולשרוף ללא גמול". בשבוע שעבר הוזמן טראמפ למסור עדות על בפרשת השתקה בפני חבר מושבעים במנהטן.

    החקירה היא אחת מכמה צרות משפטיות שעומדות בפני טראמפ, כאשר הוא מעוניין במועמדות הרפובליקנית לנשיאות בבחירות הקרובות. טראמפ מתמודד עם חקירה פלילית במדינת ג'ורג'יה, על המאמצים לבטל את תוצאות הבחירות של שנת 2020 באותה מדינה. יועץ מיוחד בשם התובע הכללי של ארה"ב חוקר כעת את הטיפול של טראמפ במסמכי ממשלה מסווגים לאחר שעזב את תפקידו, וכן את מאמציו לבטל את תוצאות הבחירות ב-2020.

    דובר פרקליטות המחוז סירב להגיב על דבר המעצר המסתמן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השמאלנים הישראלים לימדו את האמריקאים מה לעשות לטראמפ – פשוט מאוד! בדיוק כמו בארץ לביבי…