עורך דינו של זאב רז: "הוא מסתייג מהדברים"

    אסתי פלד 2 Comment on עורך דינו של זאב רז: "הוא מסתייג מהדברים"

    עו"ד דניאל חקלאי, שמייצג את אל"מ במיל' זאב רז: "רז חזר בו והבהיר למשטרה שמדובר בטעות חמורה. הוא לא התכוון לקרוא לרצח ראש הממשלה. אני מודה שגם זה לא היה נכון שייאמר. ההתנגדות חייבת להיות בלתי אלימה"

    צילום: Flash90
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד דניאל חקלאי, שמייצג את אל"מ במיל' זאב רז, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. חקלאי התייחס להתבטאות החמורה של רז ממנה השתמע לכאורה כי הוא תומך ברצח ראש הממשלה. "כאשר הוא הבין שמדובר בניסוח בוטה, הוא פשוט מחק את הפוסט ולאחר מכן הבהיר שהוא מסתייג מהדברים הקודמים", הבהיר עורך דינו של רז. "המשטרה אמנם הודיעה אתמול שתפתח נגדו בחקירה, אבל בשעות הבוקר איש לא יצר איתו קשר. אני ביקשתי מקצין בכיר שאכן יפנו אליו ובצהריים הגיעו אליו הביתה בלשים ועיכבו אותו לחקירה".

    לדבריו "המשטרה תכננה לחקור אותו, אבל נראה לי לא הוגן שמפיצים לתקשורת שמזמנים אותו לחקירה ומשאירים אותו במתח".

    על ההשוואה ל'פרשת משפטים בושה', בה נעצרה אישה שהעירה הערה ליועמ"ש דאז מנדלבליט במהלך השבת: "קל מאוד לעשות השוואות את מי עוצרים ועל מה. אני חושב שחד משמעית המעצר של אותה אישה מ'פרשת משפטים בושה' – היה מחפיר".

    חקלאי שב והדגיש: "רז חזר בו והבהיר למשטרה שמדובר בטעות חמורה. מבלי לגרוע מכך שמדובר בפוסט פסול, הוא לא התכוון לקרוא לרצח ראש הממשלה או מי מהשרים אלא כתב שבמידה והמדינה תהפוך לדיקטטורה אז צריך לפעול. אני מודה שגם זה לא היה נכון שייאמר. ההתנגדות היחידה לאותה הפיכה משטרית חייבת להיות בלתי אלימה וזה צריך להיות ברור לכולם".

    בתוך כך, אמר רז: "אדם משפיע יותר מרז, יאיר נתניהו, קרא להעמיד לדין בגין בגידה את אנשי הפרקליטות שהעזו להגיש כתב אישום נגד אביו ואפילו קרא לגזור את דינם למוות. האם גם אותו העלית לשידור ושאלת על זה לפרטי פרטים? היה מקום לזמן אותו לחקירה על זה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בעקבות ההודעות הפומביות שפורסמו השבוע של הטייס הבכיר,
      חושפת כעת הפובליציסטית עירי לינור בשידור חי (ערוץ 14) הודעות אישיות ששלח לה זאב רז לפני כשנתיים.
      ביניהן, היא הקריאה את ההודעות הבאות:

      "ביבי הביא אותי למצב שאני מבין את יגאל עמיר.. רע מאוד"
      "אני שמח שגנבו לי את האקדח, שלא אגרר.."
      "לביבי מגיע כדור בראש, הוא האויב מספר אחד של עם ישראל, בהפרש גדול של זה שאחריו – מנהיג החיזבאלה"

    2. 1

      העורך דין מראה שחוץ מלברוח מהטענות הקשות על יד העברת השיחה ליאיר נתניהו ושוב לברוח מהמשוואה אבל אל תדאגו הוא לא ישלם על ההסתה הפרועה שאינו דומה לה ועל הנזק שייגרם בגיו אמרותיו על אף החזרה כדי לינצל מישבה בכלא אני מניח כפשוטו שהוא לא ישלם כל מחיר בגלל השתייכות למפלגה הנכונה