- רדיו קול חי - -

המסר של ביסמוט למפגינים: "לא נהיה שני עמים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חה"כ בועז ביסמוט (הליכוד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה והתייחס להתבטאויות החמורות כלפי הממשלה והעומד בראשה. "ירדו מהפסים לחלוטין. מילא אם היינו מדברים על אנשים הזויים, אבל מדובר באנשים רציניים שחלקם היו בתפקידים רמים. אפילו רה"מ לשעבר שפרסם תמונה של הנשיא הרצוג בדמות צ'מברליין, שזה מביא אותך לשנים הכי שחורות בתולדות העם היהודי. הבעיה היא שאין במחנה השני מבוגר אחראי שיגיד עד כאן". 

"להיפך", הוסיף ביסמוט "כל הפגנה הם מרגישים שצריך לתת לציבור קצת יותר ואין מי שיעצור את זה. אנחנו מגיעים למחוזות מטורפים. הייתי מצפה מהעיתונים לצאת בכותרות ענק. אם זה היה בא מצד ימין המדינה הייתה בוערת".

"הרפורמה איננה מהפכה", מדגיש ביסמוט. "מנסים למתג את זה כאילו באנו עכשיו עם טנקים. ההיפך הוא הנכון. גם שקרים עוברים כדי להעביר את המסר הזה. עכשיו הציגו את נשיא צרפת מקרון כמי שהצטרף למחאה נגד הרפורמה".

לדבריו "אני גאה שבישראל יש עיתון כמו הארץ. הדמוקרטיה מספיק חזקה והימין מספיק חזק לספוג את זה. אין לי בעיה עם דעות, אבל אני לא רוצה סילופים ועיוותים".

עוד אמר: "מוכרים לציבור לוקשים, אבל הוא לא קונה את זה. אתה תראה שמספר המפגינים ילך ויקטן. גם אם המפגינים האלה לא מכבדים אותי או את הימין – אני מכבד אותם, הם חלק מהעם שלי. אני לא רוצה שנהיה שני עמים. מותר להפגין, אבל אנא מכם תלמדו את מה שאנחנו מציעים וגם במקום לבוא כל הזמן בטענות, תביאו ביקורת בונה ותגידו איך כן צריך לעשות את זה".

/wp-content/uploads/2023/02/ביסמוט.mp3 [1]