המסר של ביסמוט למפגינים: "לא נהיה שני עמים"

    אסתי פלד 2 Comment on המסר של ביסמוט למפגינים: "לא נהיה שני עמים"

    חה"כ בועז ביסמוט במהדורה המרכזית: "גם אם המפגינים האלה לא מכבדים אותי או את הימין – אני מכבד אותם, הם חלק מהעם שלי. אני לא רוצה שנהיה שני עמים. מותר להפגין, אבל אנא מכם תלמדו את מה שאנחנו מציעים ותבואו עם ביקורת בונה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ בועז ביסמוט (הליכוד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה והתייחס להתבטאויות החמורות כלפי הממשלה והעומד בראשה. "ירדו מהפסים לחלוטין. מילא אם היינו מדברים על אנשים הזויים, אבל מדובר באנשים רציניים שחלקם היו בתפקידים רמים. אפילו רה"מ לשעבר שפרסם תמונה של הנשיא הרצוג בדמות צ'מברליין, שזה מביא אותך לשנים הכי שחורות בתולדות העם היהודי. הבעיה היא שאין במחנה השני מבוגר אחראי שיגיד עד כאן". 

    "להיפך", הוסיף ביסמוט "כל הפגנה הם מרגישים שצריך לתת לציבור קצת יותר ואין מי שיעצור את זה. אנחנו מגיעים למחוזות מטורפים. הייתי מצפה מהעיתונים לצאת בכותרות ענק. אם זה היה בא מצד ימין המדינה הייתה בוערת".

    "הרפורמה איננה מהפכה", מדגיש ביסמוט. "מנסים למתג את זה כאילו באנו עכשיו עם טנקים. ההיפך הוא הנכון. גם שקרים עוברים כדי להעביר את המסר הזה. עכשיו הציגו את נשיא צרפת מקרון כמי שהצטרף למחאה נגד הרפורמה".

    לדבריו "אני גאה שבישראל יש עיתון כמו הארץ. הדמוקרטיה מספיק חזקה והימין מספיק חזק לספוג את זה. אין לי בעיה עם דעות, אבל אני לא רוצה סילופים ועיוותים".

    עוד אמר: "מוכרים לציבור לוקשים, אבל הוא לא קונה את זה. אתה תראה שמספר המפגינים ילך ויקטן. גם אם המפגינים האלה לא מכבדים אותי או את הימין – אני מכבד אותם, הם חלק מהעם שלי. אני לא רוצה שנהיה שני עמים. מותר להפגין, אבל אנא מכם תלמדו את מה שאנחנו מציעים וגם במקום לבוא כל הזמן בטענות, תביאו ביקורת בונה ותגידו איך כן צריך לעשות את זה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ב מ ח א ו ת נ ג ד ההתנתקות (שפינתה 26 ישובים בעוטף עזה ועוד ארבעה בצפון השומרון (וכעת מחבלים משתלטים על האזור !!!) היתה שרשרת אנושית של מאה אלף איש!!! (נשים נתנו יד רק לנשים, כמובן. הייתי שם) איך התשקרת השמאלנית החילונית לא עשתה מזה עניין לא דיברה על כך שישנם "הרבה מתנגדים" ואיך הממשלה לא מתיחסת ואיפה הזכויות אדם של בג"צ (שלפתע "נזכר " לומר ש "איננו מתערבים בהחלטות ממשלה נ ב ח ר ת ".ככה… ואיפה זכויות אדם שיגרשו אותם מבתיהם וממקומות עבודתם .חממות והמון. ו כ מ ו ב ן שהבנק לא ויתר על המשכנתא אל תחשבו. הם המשיכו לשלם משכנתא על הבית ההרוס!!!! כשהם כבר אינם גרים בוכמובן. ו—ג–ם ודמי שכירות על הקראונים שהמדינה נתנה- "קראוילות" -2000 ש"ח לחודש- אז אבל זו לא הנקודה היחידה.. א——ז ה ת ש ק ר תת מעבת דעת הקהל, מהנדסת הקהל,, מגויסת לטובת השמאל—– לא עשתה רעש כמו עכשיו ובודאי ובודאי שלא "הזינה ותדלקה" ופרסמה את ההפגנות כווווול הזמן ולא ניפחה א מספר המפגינים אלא ל ה פ ך .וגם מש לא הזיז לה שהממשלה פעלה ההפך ממדיניות ימין(שרון) .ועכשיו– ממשלה נבחרת- לא מעניין אותה דמוקרטיה. המיעוט ישלוט

    2. 1

      ב נ ו ס ף -התשקרת "צפתה" דם ואש ותימרות עשן לפני ההתנתקות וכל זמן אמרה שהמגורשים ירימו יד או עלולם אילו לפגוע (לירות!!!) ודיברה עליהם.. ןמה בסוף- ראו בסירטונים חיבקו את החיילים המגרשים ואמרו "אנו אחים". ולל היותר- התנגדות פאסיבית שסחבו אותם (היו מגורשי חבל ימית שעברו לחבל קטיף יוצא שגורשו פעמיים) ואף התקשרת העלילה שהם שכו חומר עיל כשכולם ראו ששפכו (מעטים ביותר.כמה בני נוער על הגג בכפר דרום) בקבוקי צבע בלבד.. כל הזמן עלילות. אין מה לדבר. אלף בית של אתיקה עיתונאית -אובייקטיביות והגינות. אבל מה לעשות. היא מגויסת בעד הצד "שלה" ולהפך…(לא כולם, אבל הקולות השליטים.בגין ריחם עליהם בשנת תשל"ז("המהפך") לא החליף את התקשרת .אמר :"הם אחים שלנו. גם הם יהודים" ריחם עליהם שלא ישארו בלי פרנסה …