פוטין תוקף את גרמניה: "נאציזם בתחפושת מודרנית"

    שלמה ריזל 1 Comment on פוטין תוקף את גרמניה: "נאציזם בתחפושת מודרנית"

    פוטין תוקף את ההתערבות הגרמנית במערכה הרוסית מול אוקראינה ומשגר איומים נוקבים ומשווה את שת"פ הנאצי עם הלאומן האוקראיני סטפו בנדרה: "אנחנו שוב מאוימים על ידי טנקים גרמנים עם צלבים על הסיפון, והם שוב הולכים להילחם עם רוסיה על אדמת אוקראינה כפי שראינו את שיתוף הפעולה בין היטלר לבנדרה"

    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "יירוט הטילים האיראניים – נס מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות שבשבוע האחרון הוא ריכך עמדה בנוגע לשלום אפשרי במלחמה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נשא דברים על ההתערבות הגרמנית במערכה הרוסית מול אוקראינה ושיגר איומים נוקבים: "למרבה הפלא, אבל זו עובדה, אנחנו שוב מאוימים על ידי טנקים גרמנים – "נמר" – עם צלבים על הסיפון, והם שוב הולכים להילחם עם רוסיה על אדמת אוקראינה על ידי בנדריטים (אנשי בנדרה), כפי שראינו את שיתוף הפעולה בין היטלר לבנדרה (הלאומן האוקראיני סטפו בנדרה, ש"ר).

    "אנחנו לא שולחים את הטנקים שלנו לגבולות שלהם, אבל יש לנו במה להגיב. אלה שמתכננים להביס את רוסיה בשדה הקרב לא מבינים שמלחמה מודרנית עם רוסיה תהיה שונה מאוד מהעבר […] יש לנו דרכים להגיב, וזה לא יהיה מוגבל רק לכלי רכב משוריינים" אמר פוטין שלא מרפה ומקריב אלפים מחייליו ומבני עמו למערכה הרצחנית.

    עוד אמר פוטין: "האידיאולוגיה של הנאציזם בתחפושת המודרנית שוב יוצרת איומים ישירים על ביטחונה של רוסיה"

    ראש ממשלת פולין מוראביצקי: "פוטין חושב לתקוף משניים או שלושה כיוונים את קייב. הוא רוצה להוכיח לאנשיו שהוא שחקן ארוך טווח שלעולם לא מוותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות