מלכיאלי בפילפוליטיקה: "למחוק את החרפה של כהנא"

    אסתי פלד 1 Comment on מלכיאלי בפילפוליטיקה: "למחוק את החרפה של כהנא"

    השר מיכאל מלכיאלי לריבלין ובלום ב"פילפוליטיקה": "בקדנציה הקודמת הביאו אנשים "רק לא ש"ס", הביאו אנשים בינוניים, עיכבו הרכבים רק בגלל חשש שמישהו מזוהה עם ש"ס" | על תפקידו במשרד הפנים אמר: "מקווה ומתפלל שזה יהיה קצר מאוד, נעשה הכל שדרעי יחזור לממשלה מהר" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות ומ"מ שר הפנים מיכאל מלכיאלי מש"ס ליעקב ריבלין ולעו"ד אבי בלום ב"פילפוליטיקה": "אריה דרעי הנחה עוד כשהוא היה במשרד הפנים לבצע את ההקלות בעניין הדרכונים. זה יקרה בקרוב. אני מוניתי כממלא מקום במשרד הפנים, אני מקווה ומתפלל שזה יהיה קצר מאוד הרבה יותר ממה שאתם חושבים, 400 אלף איש הצביעו כדי שדרעי יהיה שר בכיר".

    "בית המשפט רמס את הצבעת הבוחרים, אנחנו עושים הכל כולל הכל כדי לחוקק את החוק שדרעי יוכל לחזור לממשלה. ככל שנתעסק במסביב אנחנו משחקים לידיים שלהם" הוסיף השר. "אנחנו מחויבים לבצע את מה שהבטחנו לפני הבחירות. לא נגיש את הלחי השנייה, נעשה הכל במסגרת החוק שדרעי יחזור, טובי המשפטנים עוסקים בזה" אמר.

    ריבלין שאל את מלכיאלי האם צריך עוד תנאי להתמנות למועצה דתית מלבד הזיהוי עם ש"ס. "זה לא חיסרון להיות מזוהה עם מפלגה, הקריטריון הראשי מבחינתי להיות יו"ר מועצה דתית זה להיות שחקן עם נשמה, ולא אנשים מההייטק ומכובדים כמו שעשה קודמי" השיב מלכיאלי.

    "אנחנו מתקנים את העיוותים, בקדנציה הקודמת הביאו אנשים "רק לא ש"ס", הביאו אנשים בינוניים, עיכבו הרכבים רק בגלל חשש שמישהו מזוהה עם ש"ס. מינינו גם אשכנזים, בבאר יעקב מונה הרב שפירא. אני לא בטוח שמה שהם עשו היה חוקי בכלל. הרכב צריך לשקף את רצון הציבור שבאותו עיר. גם בעניין רבני ערים צריך למחוק את החרפה של השר הקודם מתן כהנא".

    "בניגוד לקודמי אני רואה את עצמי שליח של הרבנות הראשית, אני פקיד שלהם, הם יתוו את המדיניות ואני רק יבצע אותה. כך בעניין הכשרות וכך בכל עניין. שמועצת הרבנות קוראת לנו אנו מתייצבים באותו רגע".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משהו לא ברור עם מלכיאלי מה הוא עונה על הדתות כששואלים אותו על משרד הפנים