האם יהיו שינויים ברפורמה? "זו הטקטיקה של לוין"

    אייל ראובן 1 Comment on האם יהיו שינויים ברפורמה? "זו הטקטיקה של לוין"

    הפרשן עו"ד אבי בלום לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "מוסיפים כל יום סעיפים חדשים לרפורמה, לדעתי זה תפסת מרובה לא תפסת, רוצים לבטל גם את זכות השביתה, זה רק יכניס את יו"ר ההסתדרות לקלחת" | האזינו

    צילום: קול חי
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן עו"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", על הרפורמה במערכת המשפט. "הערב היועמשי"ת הולכת לפרסם היום את חוות דעתה בעניין הרפורמה המשפטית. כולם רואים איך עובדת המערכת שממנה את השופטים, מתוך המחנה השני עולות הסיבות הטובות ביותר למה צריך רפורמה".

    "לוין לא יקפיא את הרפורמה. נתניהו יכול לעשות את זה אם הוא ירגיש שזה משפיע על הכלכלה. גם אם יהיה לחץ מאמריקה, או דברים הקשורים במשפטו, הוא האצבע ה 64 לרפורמה. אתמול הייתה לחיות הזדמנות לומר שצריך רפורמה, והיא מוכנה להידברות. היא לא אמרה את זה. ולוין מצידו ממשיך לקדם את הרפורמה".

    "גנץ הוא קול שונה במחנה שלו. גם במוצ"ש הוא הגיע לזירת הפיגוע ולא להפגנה. אבל אין לו הרבה כוח, הוא לא מצליח להוביל שום תהליך" הוסיף בלום.

    "בישיבת הקבינט נתניהו קרא לדרעי, והוא היה היחיד שהגן שם על היועמשי"ת. זה פשוט כי הוא ענייני. את האדם היחיד שמדבר בעדם הם מנסים להוציא אותו החוצה".

    "מוסיפים כל יום סעיפים חדשים לרפורמה, לדעתי זה תפסת מרובה לא תפסת, רוצים לבטל גם את זכות השביתה, זה רק יכניס את יו"ר ההסתדרות לקלחת. יכול להיות שחלק מהטקטיקה של לוין זה לשים את הכל על השולחן, ואז לבוא ולהתפשר וכביכול להתגמש על דברים".

    "במערכת המשפטית כבר יודעים שהרכבת יצאה לדרך, הם חושבים שזה יעבור ב 3 קריאות, אבל הם ינסו לתקוע את זה ולנסות להחיל את זה מהכנסת הבאה".

    האזינו לריאיון:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אבא שלום
      עקמומיות שבלב הלב שלי תפרסם את חוות דעתה
      לא מעניין אף אחד
      כנס קבלת תעודות למסמכים
      דרעי
      לא מאמין שגלי ביהרב מיארה
      סיעתא דשמיא