אמש: רכב התרסק לירדן; ארבעת נוסעיו נחלצו בנס

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אמש: רכב התרסק לירדן; ארבעת נוסעיו נחלצו בנס

    סמוך לגשר הפקק התרסקה מכונית ובה ארבעה נוסעים אל תוך נהר הירדן. שלושה מהנוסעים יצאו ועמדו על הרכב ולכוד נוסף נותר בתוך הרכב השוקע במצב אשר אינו מאפשר לו להיחלץ עצמאית. צוותים מיוחדים של כבאות והצלה הצליחו לחץ אותם בטרם ייסחפו

    צילום: כבאות והצלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, בשעה 23:10 התקבלה הודעה במוקד 102 על 4 לכודים בטנדר שנפל לאחר תאונת דרכים לנהר הירדן סמוך לגשר הפקק. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן ויחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת גליל-מרכזי בפיקודו של מפקד המשמרת רב-רשף דרור בוחניק זינקו למקום האירוע.

    עם הגעת הצוותים זיהו כי שלושה לכודים עומדים על הרכב ולכוד נוסף נמצא בתוך הרכב במצב אשר אינו מאפשר לו להיחלץ עצמאית, במקביל לשקיעת הרכב במים וסכנת היסחפות. כלל הלכודים חולצו והם הועברו להמשך טיפול של גורמי רפואה״.

    מפקד פעולות החילוץ, רס"מ דותן שרף: ״מדובר על חילוץ מאוד מורכב בתוואי שטח מאתגר ובמזג אוויר סוער. עם הגעתנו למקום פעלנו מיידית לעגן את הרכב ולמנוע היסחפות בנהר, לחלץ את הלכודים שעל גג הרכב ולחץ את הלכוד שבתוך הרכב באמצעות כלים הידראוליים. לאחר מאמצים רבים של כלל הצוותים הצלחנו לחלץ בשלום את כלל הלכודים והם הועברו להמשך טיפול של גורמי רפואה״.



    0 תגובות