עימותים בין מחבלים לשוטרים בסילוואן, שני פורעים נורו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עימותים בין מחבלים לשוטרים בסילוואן, שני פורעים נורו

    שוטרים שהותקפו במהלך פעילות בשכונת סילוואן ביצעו ירי לעבר שני פורעים שיידו לעברם בקבוקי תבערה וזיקוקים

    צילום: דוברות המשטרה
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימותים קשים הלילה (בין רביעי לחמישי) בירושלים במהלכם שני מחבלים ערבים יידו בקבוקי תבערה וירו זיקוקים לעבר לוחמי מג"ב בשכונת סילוואן. כוחותינו הגיבו בירי לעבר המתפרעים. בחסדי שמים לא היו נפגעים לכוחות.

    בחיפוש שנערך ברשות החשודים שנוטרלו ופונו בהמשך לטיפול רפואי בבתי החולים נתפסו ע״י השוטרים: סכין יפנית, דגל חמאס וכוורת זיקוקים.

    בתוך כך, מוקדם יותר אמש פעלו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב במספר מוקדי הפרות סדר שהיו במזרח ירושלים. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים ופיזורם.

    מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן קיים הערכת מצב עם מפקדי הכוחות והנחה על המשך ההיערכות ופעילות מבצעית מוגברת לשמירת הסדר והבטחון בגזרות השונות.

    מוקדם יותר אמש פעלו כוחות משטרה במחנה הפליטים שועפאט והרסו את ביתו של המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל בפיגוע לפני ארבעה חודשים. גם בארוע הזה התפתחו התפרעויות בין פורעים ערבים לכוחות הביטחון.

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "מברך את לוחמי מג"ב הגיבורים שפועלים ביממה האחרונה למניעת התפרעויות בשכונת שועפאט בירושלים, ונותן גיבוי מלא ללוחמים היקרים שלנו, במלחמתם נגד המחבלים.

    "זריקות אבנים ובקבוקי תבערה על כוחות הביטחון, זה פיגוע לכל דבר וסיכון חיי הלוחמים והשוטרים וטוב עשו הלוחמים שהגנו על עצמם ועל חבריהם – אני נותן גיבוי מלא ללוחמים, לעצור את האירועים הללו ביד קשה ונחושה ובכל האמצעים. לא נאפשר פגיעה בחיילים ובשוטרים שלנו ובריבונות שלנו בירושלים בירת ישראל".



    0 תגובות