הרבנית יפה דרעי: "נתניהו השתנה, הוא תומך ברפורמה"

    אייל ראובן No Comments on הרבנית יפה דרעי: "נתניהו השתנה, הוא תומך ברפורמה"

    הרבנית יפה דרעי בריאיון ל'קול חי' אחרי הפסילה בבג"ץ: "הלכו איתו להסדר טיעון כי לא האמינו שהממשלה תיפול כל כך מהר" | וגם: על הציפיות שהיו לה מנשיאת בית המשפט העליון ועל יחסי נתניהו והרפורמה המשפטית "נתניהו בפנים, הוא השתנה"

    צילום: יונתן סינדל פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרבנית יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "ימים לא פשוטים. לא לציבור ולא לנו", שיתפה דרעי. "אבל התמיכה מדהימה. אנשים יודעים לבוא ברגע האמת ולהוכיח 'הצבענו לש"ס על דעת מה שהיא מייצגת. על דעת הרצון להילחם על הזהות היהודית וגם לאריה דרעי באופן אישי".

    נתניהו בסיעת ש"ס: "אינני מתכוון לוותר על דרעי"

    לדבריה "ריגש אותי לראות את כל גווני הקשת של גדולי התורה שהגיעו. זה לא סתם חיזוק. זה אישור למלחמה שלו לחיזוק עולם התורה. שלושים שנה אנחנו נרדפים. אנחנו רק משתדלים לעשות טוב ואת זה הם לא רוצים".

    "רק בשנה וחצי האחרונות מה שהוא עשה, גיבש להם אופוזיציה חזקה כזו שלא הייתה מעולם. הם לא האמינו שזה יקרה והיו בטוחים שזה הרגע שלהם והם הולכים לשלוט ארבע שנים", אמרה דרעי ביחס לשמאל ומערכת המשפט.

    "הקב"ה נתן לנו מגיל מאוד צעיר לראות אותו בכל רגע נתון. אני רואה ניסים יום-יום, גם בתוך החושך. תמיד ראינו את האור הגדול ואנחנו רואים את הניסים. תראו מה קורה, ניצחנו במערכת הבחירות בצורה ניסית וזה שגם יצאנו בנס מהחקירה, הם רצו לתפור אותו מכל כיוון אפשרי ושרק לא יהיה בפוליטיקה. הם רואים בו את האדם שהכי הורס אותם. בעסקת הטיעון הזו הם לא ציפו שהממשלה תיפול כל כך מהר", הוסיפה רעיית יו"ר ש"ס.

    עוד אמרה הרבנית דרעי: "מערכת המשפט חשבה שהיא אלוקים".

    למרות שלדבריה היא לא הופתעה מפסק הדין, ציינה דרעי: "אבל אתה מצפה מאדם, אפילו מהנשיאה המהוללת חיות, אישה משכמה ומעלה, בשעה הקשה הזו לעם ישראל – תהיי חכמה ולא צודקת. תחפשי את הסעיף המחבר. גם אחרי הרפורמה של לוין היא הייתה יכולה להיות זו שמרגיעה. ציפיתי שהשכל הישר יגבר".

    היא הבהירה כי הרפורמה המשפטית כון תיכון: "הסיפור הזה נגמר… כל ההתנהלות הזו זו שנאה שמקלקלת את השורה. כל מה שקרה פה פתח לאנשים את העיניים. קיבלנו 64 מנדטים ברזל, יריב לוין עומד כצוק איתן וגם ראש הממשלה. זה לא קרה בעבר. נתניהו כבר בפנים אם הוא רוצה ואם לא. אני חושבת שזה לא אותו נתניהו של פעם".

    עוד הדגישה הרבנית דרעי, כי בעלה תכנן לעשות מהפכה במערכת הבריאות: "דרעי בא ונכנס למקומות הכי קשים. למשרד הבריאות במצב הקשה שהוא נמצא, זה לא שררה. צריך שם מהפכה אמיתית. זה בשביל הציבור. את זה מנעו מהציבור. זה לא עניין פרטי שלנו. אנחנו מדברים על האדם כמעט הכי ותיק בממשלה הזו עם ניסיון עשיר".



    0 תגובות