אירוע חריג בנתב"ג: פלסטיני פרץ מחסום ונעצר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אירוע חריג בנתב"ג: פלסטיני פרץ מחסום ונעצר

    מאבטח שהיה באזור ירה כדור אחד לעבר כלי הרכב בניסיון לעצור את החשוד, שנמלט עד לתחנת דלק ונטש את כלי הרכב. לאחר זמן קצר הוא נתפס והועבר לחקירת משטרה. 

    נתב"ג. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע חריג בנתב"ג: פלסטיני שהגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) עם כלי רכב גנוב מכביש 1 לנמל התעופה פרץ את מחסום הכניסה. מאבטח שהיה באזור ירה כדור אחד לעבר כלי הרכב בניסיון לעצור את החשוד, שנמלט עד לתחנת דלק ונטש את כלי הרכב. לאחר זמן קצר הוא נתפס והועבר לחקירת משטרה. 

    בעקבות האירוע נסגרו כלל הכניסות והיציאות משדה התעופה על-פי הנהלים אך לא נגרמו עיכובים בטיסות. 

    ברשות שדות התעופה מסרו הבוקר, כי נמל התעופה בן גוריון פועל כבשגרה וללא עיכובים או איחורים בלוח הטיסות

    מפרטי האירוע עולה, כי סמוך לשעה 01:15 רכב שנגנב מאזור בת ים נהוג בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה בשנות השלושים לחיו מגיע לשער מכיוון תל אביב ופורץ במהירות את המחסום.

    מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה – הרכב ממשיך בנסיעה פונה לכיוון שער צפוני (פתח תקווה). באותו הזמן מאבטח שמגיע מכיוון שער צפוני מבצע חסימה – נהג הרכב מנסה לעקוף את הרכב החוסם ומנסה לדרוס את המאבטח. המאבטח ביצע ירי ופגע ברכב. הרכב נעצר והנהג נימלט מהרכב ובסריקות שנעשו על ידי כוחות המשטרה והאבטחה נלכד כשהוא מסתתר בשיחים.

    הדורס הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

    מנכ"ל רש"ת חגי טופולנסקי אמר הבוקר – "תפקוד מבצעי ומקצועי הכולל חתירה למגע ופעולה מקצועית הראויים לכל הערכה, ישר כח, גאים שאלו כוחותינו וזו הרמה המקצועית שלהם כמו כן נבצע תחקיר מבצעי לצורך הפקת לקחים".



    0 תגובות