כ"ק האדמו"ר מפשעוורסק הגיע לביקור בזק בישראל

    אתר קול חי | צילום: חדשות 24 No Comments on כ"ק האדמו"ר מפשעוורסק הגיע לביקור בזק בישראל
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האדמו"ר מפשעוורסק הגיע לישראל במטוס פרטי, ומנתב"ג במסוק לציון הרשב"י במירון ולאחר מכן שב לנתב"ג והמריא למעונו בבלגיה.

    האד' מפשווערסק נחת הלילה בישראל לביקור של מס' שעות, מנתב"ג לקח מסוק לדלתון עם מס' נגידים להתפלל בציון הרשב"י במירון יחד עם המקובל הרב סופר ומנין מקובלים מישיבת 'אור הרשב"י במירון'. האדמו"ר התפלל שחרית באכסנייה בצפון, עד לזמן הנץ שהה בציון הרשב"י עם הנגיד אליש ענגלנדר, ולאחר מכן המריא האד' ממנחת דלתון לנתב"ג בחזרה לאנטוורפן.

    בשעה 12:30 בלילה הגיע מטוס פרטי מבלגיה ונחת בנמל התעופה בן גוריון וממנו ירד האדמו״ר מפשווערסק, האדמו״ר עלה מיד למסוק פרטי שהמתין בנמל התעופה והביא את המשלחת למנחת המסוקים סמוך לצפת, שני רכבי פאר שנשכרו לצורך הנעת המשלחת לציון הרשב״י המתינו במנחת המסוקים לבואו של המשלחת ההדורה והחשאית.

    המשלחת שהגיעה לישראל לתפילה מיוחדת בציון הרשב״י, עדיין לא ידועה הסיבה המדויקת לתפילה המיוחדת, אך יודעי דבר אומרים כי האדמו"ר הגיע כדי להתפלל על גזירות החינוך בבלגיה המכוונות נגד החינוך החרדי.

    המשלחת הגיעה לישראל לזמן של 6:30 שעות המחושבות בדקות ובשניות, כשמשלחת השרד הגיעה לציון הרשב״י כבר המתינו להם המקובל הרב סופר, מנהל ארגון 'אור הרשב"י' הרב בערל פריד, יחד עם מקובלי ישיבת 'אור הרשב"י' שהתבקשו להגיע בסודי סודיות לציון הרשב״י, מנין מקובלי ישיבת 'אור הרשב"י' אף לא עודכנו מי יהיה במשלחת השרד שיפגשו בציון.

    בציון הרשב״י ישב האדמו״ר מפשווארסק כשלשמאלו המקובל הרב סופר, והמקובלים יחד עם מתפללים שהיו בציון באותו עת מצטרפים למנין. המשלחת סיימה את אמירת כל ספר תהילים לאחר מכן התקיימה במקום תפילת ותיקין והמשלחת עזבה את הציון לעבר וילת פאר שנשכרה לצורך שהית הפמליה המכובדת במקום, בוילה שהה האדמו״ר למשך 60 דקות בהם אף סעד פת שחרית.

    לאדמו"ר יש קשר מיוחד לציון הרשב"י כשידוע שתפילה במקום פועלת גדולות ונצורות. לאחר התפילה נכנס המקובל הרב סופר לישיבת המקובלים 'אור הרשב"י' כדי למסור שיעור בקבלה בישיבה. בישיבת המקובלים לומדים מידי לילה את ספר הזוהר הקדוש צמוד לקבר הרשב"י שבמירון.

    בשעה 6:45 יצאה המשלחת אל מנחת המסוקים בצפת משם המריאו לעבר טרמינל 1 ומשם במטוס פרטי שב האדמו״ר אל מעונו שבבלגיה והנגיד אל מעונו שבלונדון,

    מסביב לתפילה המסתורית התחייבו כל מי שהיה לו יד וידע בנסיעה מבלי להוציא פרטים על התפילה המיוחדת, אך הדעה הרווחת בקרב חסידי פשוורסק היא כי הגזירות הניתכות בתקופה האחרונה על יהודי בלגיה הם הסיבה לתפילתו של האדמו"ר בציון הרשב"י.



    0 תגובות