- רדיו קול חי - -

ח"כ יעקב מרגי באמירה חריגה: "ידי המפלגות האשכנזיות מגואלות בדם"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי, ש"ס, לבצלאל קאהן ואבי בלום ב"פילפוליטיקה": "תשכנע את ועדת החקירה לגבי זימון השופטים שמנעו את הפקעת השטח במירון, תראה שבסוף גם זה ייפול על ראש הממשלה לשעבר נתניהו"

"אין פה גזירת הכתוב שחייב בכל מקרה שפוליטיקאי יישא באחריות נושאים כשצריך, ומי שישלם את המחיר זה מי שפשע בסמכותו. נשמע כאילו יחפשו פוליטיקאי שעיר לעזאזל על האסון הנורא,שהוועדה תבדוק ותכריע – אני מבין את הלהט, אבל בסוף כשר וכח"כ כולם מתרברבים על מעורבותם בארגון ההילולא במירון אבל בסוף המשטרה קובעת את הכל חבר כנסת לא יכול לזוז בלי אישור של קצין זוטר" הדגיש מרגי את הכוח של הפוליטיקאים החרדים באירוע.

אנחנו לא נדרשים לברך בכל ראיון את יו"ר הסיעה אריה דרעי אנחנו עושים את זה מרצוננו. אם יש משהו שהפיל את הממשלה זה הקו הלוחמני של יו"ר ש"ס ועל זה מגיע לו תודה וברכה. צריך לעבוד, לא מנסים לשכנע ש"ס אנחנו כבר אחרי זה. הממשלה האחרונה הוכיחה את נאמנותה לגוש, עכשיו צריך להניע את 100% בקולות לקלפיות, זה מה שיכריע את הממשלה הבאה

התקשורת מנסה להכתיר את בן גביר שיביא 15 מנדטים כדי למשוך את בוחריהם לקלפיות, בן גביר לא מאיים בוודאי לא על ש"ס – אנחנו לא עוסקים בו. אנחנו חדורי מטרה להציף את הכוח של ש"ס ולא להתעסק בדברים אחרים. אם מישהו מהספרדים מתלבט להצביע למפלגות האשכנזיות שידע שידיהם מגואלות בדם.

אנחנו צריכים את הסמינרים, הם צריכים את הספרדיות כדי לקשט את הסמינרים. הם אחראים לדמעות ולכאב של הבנות שלנו, הם מונעים הקמה של מוסדות ספרדיים. לא צריך אותם, שלא ישתמשו בבנות שלנו לתקינה שלהם"