גנץ וסער התאחדו: "מקווים לממשלת אחדות לאומית"

    איתי גדסי No Comments on גנץ וסער התאחדו: "מקווים לממשלת אחדות לאומית"

    שר המשפטים גדעון סער ושר הביטחון בני גנץ הודיעו הערב במסיבת עיתונאים בכפר המכביה כי ירוצו יחד בבחירות הקרובות | סער: "בני גנץ הוא היום המנהיג המתאים לעמוד בראש ממשלת אחדות" | מהליכוד נמסר: "לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו"

    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תקווה חדשה שר המשפטים גדעון סער ויו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ הודיעו הערב במסיבת עיתונאים בכפר המכביה כי ירוצו יחד בבחירות הקרובות.

    גנץ אמר במסיבת העיתונאים: "מאז כניסתי לפוליטיקה אני חוזר ואומר שאנחנו נמצאים במצב פנימי וחברתי לא הגיוני וחסר תקדים. הישראלים אוהבים את המדינה, אוהבים אחד את השני, ואפילו מסכימים על רוב הנושאים, ובכל זאת ישראל נמצאת במשבר הדמוקרטי, הממלכתי והפוליטי הגדול בתולדותיה".

    "החלטנו ללכת ביחד, ואנו גם קוראים לגורמים נוספים שתומכים בדרך הממלכתית הזו להצטרף אלינו. אנחנו קוראים לכל מי שמכיר בישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית חזקה ובטוחה ואינו מחזיק בעמדות גזעניות, לקחת חלק. אנחנו קוראים לבוחרים שרוצים שתוקם פה ממשלה, שרוצים ביציבות, לתת בנו את אמונם. אנחנו קוראים לכל מי שישראל יקרה לו, להצטרף ולשים את ישראל לפני הכל".

    מדברי סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער בהצהרה הערב: "מדינתנו האהובה עדיין מצויה בעיצומו של המשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה. ישראל זקוקה היום לתקווה חדשה ולמהלך שיוציא אותה מהמשבר למרחב. תפקידם של מנהיגים הוא להתוות את הדרך לכך".

    "היעד הפוליטי שאליו יש לחתור אחרי הבחירות הקרובות הוא הקמתה של ממשלת אחדות לאומית רחבה שאינה נסמכת על הקצוות. בני גנץ הוא היום המנהיג המתאים לעמוד בראש ממשלת אחדות כזאת. בין המחנה של מפלגות "גוש נתניהו" לבין המחנה שמשמאל למרכז – יש מקום לכוח פוליטי חזק ואחראי של הימין הממלכתי והמרכז הביטחוני".

    ההצהרות המלאות:

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב לאיחוד ואמר: "אנחנו בליכוד לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. המפלגה של גדעון וגנץ רק מחדדת את השאלה בבחירות הקרובות – האם שוב תקום ממשלת שמאל של יאיר לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת או האם תצביעו לליכוד בהנהגתי ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה, יציבה, ממשלה שתחזיר לכל אזרחי ישראל גם את הביטחון וגם את התקווה".

     

     

     



    0 תגובות