דנון: "ביקור ביידן במוסד פלסטיני במזרח י-ם מערער את הריבונות"

    אסתי פלד No Comments on דנון: "ביקור ביידן במוסד פלסטיני במזרח י-ם מערער את הריבונות"

    יו"ר הליכוד העולמי, ושגריר ישראל לשעבר באו"ם דני דנון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני לא מוטרד מביידן אני מוטרד מלפיד שאין לו ניסיון והבנה מדינית. ביידן יבקר במוסד פלסטיני במזרח ירושלים, זהו תקדים היסטורי מסוכן" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: UN Photo / Manuel Elias
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הליכוד העולמי, ושגריר ישראל לשעבר באו"ם דני דנון שוחח עם אבי מימרן בתכנית ה"מהדורה המרכזית" והתייחס לביקור ביידן בישראל שצפוי להתקיים השבוע: "אנחנו מקבלים בברכה כל ביקור של נשיא אמריקני בישראל ולא משנה מאיזה מפלגה הוא, אני לא מוטרד מביידן אני מוטרד מלפיד שאין לו ניסיון והבנה מדינית".

    דנון הוסיף: "ביידן יבקר במוסד פלסטיני במזרח ירושלים, זהו תקדים היסטורי שנשיא אמריקני יבקר בכזה מקום. לפיד לא ידע להעביר את המסרים בזמן אני לא יודע אם זה היה במודע או לא. הוא כנראה לא מבין בזה".

    "מדברים על פתיחת קונסוליה לפלסטינים" המשיך דנון, "הם מזהים שיש פה ממשלת מעבר חלשה. הפלסטינים יש להם דרישות חדשות, מקווה שלפיד לא יעשה טעויות ויזכור שהוא ראש ממשלת מעבר בלבד".

    על הסכם הגרעין שעלול להיחתם בין המעצמות לאיראן אמר דנון: "ארה"ב רוצה לחתום על הסכם גרעין חדש, לפיד ובנט החליטו לדבר על זה בשקט. אנחנו נדבר בקול על הסכם הגרעין, צריך לחזור לסנקציות ולא לעשות משא ומתן עם האיראנים שמרמים את כולם. ביידן ישמע את זה גם בסעודיה".

    על הפריימריז בליכוד אמר: "אחרי שנים מוצלחות באו"ם בהם ייצגתי את ישראל בגאווה אני מגיע עם הניסיון הזה חזרה להתמודדות בליכוד. זה לא קל לחזור, כי פיזית לא הייתי פה, אבל חברי הליכוד מלאים הכרת הטוב והם יזכרו את זה. בטוח שתהיה רשימה טובה".

    האזינו לריאיון המלא עם דני דנון:



    0 תגובות