השר בר לב: "להפסיק את עריפת הראשים במפלגת העבודה"

    אסתי פלד No Comments on השר בר לב: "להפסיק את עריפת הראשים במפלגת העבודה"

    ראיון ראשון לתקשורת החרדית: השר לביטחון הפנים עומר בר לב ממפלגת העבודה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לסוגיות העומדות על סדר היום הציבורי | "המשטרה עמוק בתוך הסיפור של קליינרמן. תקוותי שנמצא אותו בהקדם" | "לא אתמודד על ראשות העבודה. תומך במיכאלי" | האזינו לריאיון

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפני עמר בר לב ממפלגת העבודה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית והתייחס למוכנות המשטרה להגיב לאירועים בתוך הארץ כמו שקרה במבצע שומר החומות: "מה שקרה בשומר חומות בתוך הארץ היה הפתעה, שנכנסתי למשרד נקטנו סדרת צעדים כדי שנדע להתמודד עם אירועים כאלה, בעכו ובלוד רישתנו את העיר במצלמות שנוכל להגיב בזמן לאירועים. הוספנו סיירים שיוכלו להגיע במהירות להפרות סדר
    חיזקנו את מג"ב בשנה האחרונה, מקימים חטיבה נוספת שתקרא חטיבת הבט"פ, ונוסיף עוד מתנדבים שיוכלו להגיע לאירועים מעין אלו".

    על מצב המשטרה אמר בר לב: "הרבה שוטרים מתפטרים מהשירות בארבע שנים הראשונות, לשרת במשטרה זה לא חיים שגרתיים, השוטרים מוקפצים ממקום למקום לפי הצורך. מכיוון שהשכר שלהם מתחת לממוצע הם מעדיפים לעזוב לטובת מקומות אחרים. הרצון של צעירים לשרת הוא גדול. אבל שהם רואים שהתנאי שכר לא טובים הם עוזבים, להביא שוטרים זה פחות קשה, לשמר אותם זה קשה מאוד".

    בר לב התייחס גם לפרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ואמר: "המשטרה עמוק בתוך הסיפור של קליינרמן. יש צו איסור פרסום על הפרשה, ואני לא יכול להוסיף פרטים, תקוותי שנמצא אותו בהקדם".

    על המשבר הפוליטי והחברתי בישראל אמר: "אנחנו בעיצומו של תהליך חברתי לא חיובי, היום אנחנו במצב שיש הרבה שבטים בתוך עם ישראל, ברור שאנחנו שונים בתוך החברה, ויש מגזרים שונים. אבל חייבים לזכור שרוב הנושאים משותפים לכולם. צריך לעבוד בשיתוף פעולה".

    על הפריימריז בעבודה, ועל מצבה בסקרים אמר: "אני לא אתמודד על ראשות העבודה. צריך להפסיק את עריפת הראשים במפלגה, מיכאלי נבחרה לפני קצת יותר משנה, ואני תומך בכך שהיא תמשיך. מפלגת העבודה הייתה יציבה בקואליציה, המדינה צריכה אורך רוח וסובלנות לקבל אחד את השני, כשנעשה את זה ונסביר את זה לציבור, מאמין שנעלה במנדטים".



    0 תגובות